Snapchat je godinama bio omiljena društvena mreža tinejdžera koji su Facebook, na kojima su im mame, tate, bake i djedovi, zamijenili ovom mrežom koju dio starijih još nije shvatio i ne zna ju koristiti. No, kao što je poznato, Snapchat je u posljednje vrijeme u velikim problemima, koji su kulminirali nakon promjene dizajna aplikacije koju je kritizirala većina korisnika. Šef kompanije Evan Spiegel bio je vrlo tvrdoglav i nije htio vratiti stari dizajn, kako su milijuni korisnika zahtijevali, što se na kraju pokazalo lošim potezom.

Mnogi smatraju da je početak kraja Snapchatove dominacije počeo nakon što je Instagram "posudio" opciju Stories, čija je popularnost vrlo brzo nadmašila popularnost priča na Snapchatu. Snapchat je, očito, trebao nešto novo čime bi privukao nove korisnike i zadržao stare, no pokazalo se kako je redizajn na kojem su toliko ustrajali promašaj, što je dodatni razlog zbog kojih su korisnici vrijeme koje su provodili na ovoj mreži zamijenili s Instagramom.

Prema posljednjem izvještaju analitičke kompanije Piper Jaffray za SAD, Snapchat više nije najkorištenija aplikacija među tinejdžerima te ju je zamijenio upravo – Instagram. Istraživanje je pokazalo da Snapchat i dalje mjesečno barem jednom koristi 84 posto ispitanih, dok ta brojka za Instagram iznosi 85 posto i možemo očekivati da će se razlika od ovih jedan posto s vremenom povećati u korist Instagrama.

Jedna je stvar ipak pozitivna za Snapchat u ovom istraživanju, a to je popularnost te za 46 posto tinejdžera upravo to najdraža platforma, dok je Instagram najpopularniji za samo 32 posto tinejdžera. Što se Facebooka tiče, ovu društvenu mrežu koristi samo 36 posto tinejdžera u SAD-a te je ona omiljena mreža za samo 5 posto mladih.

Osim na Instagramu i Snapchatu, američki tinejdžeri najviše vremena s ekranima provode i uz YouTube i Netflix – čak 38 posto vremena koje gledaju video sadržaj provode uz Netflix, a 33,1 posto vremena provode uz YouTube.

U rezultatima istraživanja ponajviše se naglašava sve veći porast popularnosti YouTubea (od 2015. postotak je porastao s 21,4 na 33,1 posto) te smanjenje vremena koje se provodi uz kabelsku i satelitsku TV (sa skoro 30 posto 2015. na samo 16,4 posto ove godine).

Izvor: Mashable