Vrlo vjerojatno smo svi to napravili najmanje jednom, nesvjesni opasnosti koju slanje i čitanje SMS poruka nosi sa sobom, ova Volkswagenova reklamna kampanja će vam dokazati koliko je malo potrebno za nesreću...

Možda niste znali, ali korištenje mobilnih uređaja je postalo najvećim uzrokom smrtnih slučajeva za volanom. Da, čini nam se da se to nama nikada ne može dogoditi, pritom je telefoniranje u vožnji još i riješivo, primjerice korištenjem bluetooth ili „običnih“ slušalica, odnosno „uparivanjem“ pametnog telefona s audio sustavom automobila (ukoliko, naravno, postoji mogućnost) izbjeći ćete potencijalnu opasnost. Ali, čitanje i posebno pisanje SMS poruka za vrijeme vožnje doista može biti pogubno.

Volkswagen, kao jedan od najeminentijih, najpoznatijih i za mnoge najkvalitetnijih proizvođača automobila kreirao je reklamnu kampanju pod nazivom – Eyes on the road. Pogled na cestu je ono što nam može spasiti život, ova reklama, bez ikakvih specijalnih efekata ili „teškog“ scenarija to najbolje dokazuje. Bolje, pametnije i nadasve sigurnije zaustaviti automobil da bismo pročitali SMS, jer u manje od sekunde, koliko god se nama činilo suprotno može se dogoditi istinska – tragedija.  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju