Nakon što je nepoznati hacker ušao u web aplikaciju Sonyjevog servera, kompanija je privremeno onemogućila korištenje svojeg servisa PlayStation Network.

Kaz Hirai iz Sonya na sinoćnoj je konferenciji za novinare istaknuo kako je ukradeno 10 milijuna brojeva kreditnih kartica, no kompanija je istaknula kako su brojevi kartica šifrirani, te da istražitelji nisu pronašli nikakve dokaze korištenja kartica.

Iako na Sonyjevoj mreži ima 77 milijuna registriranih računa, broj unesenih brojeva kreditnih kartica je znatno manji iz razloga što većina korisnika ima otvoren račun kako bi koristili besplatne aplikacije, kojih je na PSN-u mnogo, a i neki korisnici izradili su više od jednog računa.

Sony je također istaknuo kako je ovo jedan od najvećih hackerskih napada u povijesti tvrtke, te kako bi ostale kompanije mogle pauzirati prebacivanje svih svojih podataka na cloud bazirane servere.

Dok se Savezni ured za istrage SAD-a, bavi ovim problemom, Sony je istaknuo kako su zasposlili tri tvrtke za sigurnost kako bi čim prije riješili ovaj problem, no kako se zaustavljanje kompletnog sistema odužilo više nego što su to i sami očekivali.

Sony je bio pod velikim pritiskom zabrinutih korisnika jer nisu odmah obavijestili svoje korisnike, već su tjedan dana nakon što je PlayStation Network bio nedostupan javili kako je došlo do hackerskog napada u kojem su ukradeni brojevi kreditnih kartica.

'Ovaj kriminal nije samo imao značajan utjecaj na naše korisnike već na cijelu industriju. Ovi ilegalni napadi ukazuju na problem sigurnosti.' - istaknuo je Hirai.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju