Spotify od danas ima novi dizajn s fokusom na sadržaj

Dan nakon 1. travnja, kako ne bi bilo šale, glazbeni servis Spotify je objavio drastičan redizajn iOS, desktop i web aplikacije.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 02.04.2014. / 10:43

Spotify od danas ima novi dizajn s fokusom na sadržaj

Dan nakon 1. travnja, kako ne bi bilo šale, glazbeni servis Spotify je objavio drastičan redizajn iOS, desktop i web aplikacije.

Novi izgled je jednostavniji i pregledniji a donosi i vrlo korisnu značajku koja vam omogućuje da pohranite vaše omiljene pjesme, što će riješiti problem pretraživanja, odnosno situacija kada ne znate što želite slušati.

Na prvi pogled vidjet će se kako je fokus aplikacije sadržaj, te crna pozadina, te novi tipografija. 

U novi dizajn uloženo je mnogo truda i resursa, a napravljena u i brojna istraživanja kako sa samim osobama, tako i s anketama te beta verzijom s malom skupinom ljudi. Sve informacije rezultirale su onime što se danas može vidjeti u novom dizajnu Spotifyja.

“Volimo koristiti metaforu kina, no to je istina s bilo kojom formom umjetnosti. Najbolji način kako istaknuti umjetnost je staviti ju na tamnu pozadinu.” istaknula je Michell Kadir, direktorica razvoja proizvoda.

Između ostalog, dvije su važne stvari za znati — Your Music i Browsing mogućnosti. Sada kada ćete pregledavati sadržaj imat ćete mogućnosti kliknuti na “save” kraj bilo kojeg albuma, glazbenika ili pjesme, te će vam taj sadržaj biti pohranjen na vašem računu. Na ovaj način moći ćete kasnije dodati pohranjeni sadržaj na vašu playlistu, umjesto da listu gradite odmah.

Više ćete naravno saznati ako ćete koristiti Spotify ili na službenom blogu, a ako se pitate, da to je moguće i u Hrvatskoj uz nekoliko trikova koje možete saznati na linku ispod. Također, pogledajte i naš intervju s Jonathanom kako bi saznali više toga o Spotifyju i njegovim planovima u Hrvatskoj.

Kako koristiti Spotify u Hrvatskoj potpuno besplatno?

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti