Startup besplatno dijeli pola milijuna televizora, ali postoji kvaka

Ako je vjerovati natpisima na njihovim društvenim mrežama, u samo 36 sati otkako su započeli s prijavama prijavilo se više od sto tisuća ljudi.

Martina Čizmić | 22.05.2023. / 11:00

Televizor (Foto: Getty Images)

Svi žele imati najnovije i što veće televizore u svojim domovima. Ali što kad biste 55-inčni televizor mogli dobiti besplatno? Upravo to planira napraviti američki startup Telly.

No, iako bi korisnici televizor trebali dobiti besplatno, on zapravo i neće baš biti tako besplatan. Elegantni televizor dolazi s još jednim zaslonom, na kojem će se neprestano prikazivati oglasi i reklame. Da ne bude samo reklamni zaslon, iz Tellyja ističu kako će taj drugi zaslon imati i korisne informacije poput vremenske prognoze ili stanja na burzi.

U Tellyju planiraju otići i korak dalje tako što će oba ekrana, kad se ne koriste, moći prikazivati oglase ovisno o navikama i interesima korisnika. U prijevodu, s jedne strane dobijete besplatan televizor, a s druge u vaš dnevni boravak ulazi oglasni pano.

 

 

Osim što dolazi s dva ekrana, Telly je opremljen i kamerom za, kako navode, "besplatne napredne fitnes programe za praćenje pokreta" te konferencijske pozive. Ističu kako je moguće prekriti kameru kako bi se osigurala privatnost, ali nisu naveli kako isključiti mikrofon i senzor pokreta koji idu uz kameru. Osim toga, navode kako će pratiti "pretraživanja, postavke, aplikacije koje se koriste, kupovine i druge transakcije, koje gumbe pritišće korisnik, vrijeme, učestalost i trajanje aktivnosti te fizičku prisutnost korisnika pred televizorom", uz još neke druge korisničke podatke. Također, tvrtka sve te podatke može dijeliti s trećim stranama i oglašivačima.

Slika nije dostupna Televizori sve više postaju poput igraćih konzola

Zainteresirani, kojima je besplatan televizor bitniji od privatnosti, moraju se prijaviti u aplikaciji tvrtke, biti žitelj SAD-a te ispuniti prilično detaljan upitnik.

Za one koji bi htjeli besplatan televizor, ali ne bi htjeli biti bombardirani oglasima Telly nudi opciju "isključivanja iz praćenja" po cijeni od "samo" 500 dolara. S obzirom na to da se u SAD-u pristojan televizor može kupiti za polovicu te cijene, logično je zapitati se tko bi prodao svoju privatnost i navike za cijenu jednog televizora.

Ako je vjerovati natpisima na njihovim društvenim mrežama, u samo 36 sati otkako su započeli s prijavama prijavilo se više od sto tisuća ljudi.

 

 

Očito je Amerikancima privlačna ideja besplatnog televizora.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti