Prošli mjesec, u našem ZIMO Magazineu pisali smo o activeCollabu, alatu za orgaziaciju posla i timova koji je od danas dostupan i u cloud verziji.

Znamo koliko je teško voditi posao ukoliko imate nekoliko projekata, 10-ak zaposlenika, račune, ponude i datume raznih konferencija. Platforma koju koriste i neki od velikih svjetskih kompanija — activeCollab — nakon nekoliko mjeseci rada stigla je do Beta verzije i spremna je za sve.

Da se osvrnem na tekst iz ZIMO Magazinea (ožujak):

No ono što čini AC velikim korakom prema naprijed je Cloud verzija. Kako stoji na stranici: “Fokusirajte se na posao, projekte i klijente, a nas pustite da se brinemo o tehničkim detaljima na ovoj platformi”  Mislim da se ovom rečenicom sve reklo. “Obična” verzija activeCollaba zahtjeva instalaciju na vlastiti server, što ponekad zna biti problem ako nemate neko osnovno znanje za takve stvari, no Cloud verzija pobrinut će se u ovom slučaju za sve — na vama je samo da platite mjesečnu ratu. Odlična stvar je što ne postoji dugoročni ugovor, pa se sve svodi na mjesečnoj bazi, ako vam se servis ne dopadne, možete slobodno otići. 

Kako bi vaši podaci bili sigurni, nova verzija activeCollaba koristi https protokol. Što se tiče samih cijena, activeCollab Cloud dostupan je u tri verzije, pa tako primjerice Small paket uključuje 5GB prostora, mogućnost postavljanja 5 članova tima, neograničen broj klijenata kao i projekata, a sve zajedno košta 25$ mjesečno.

Medium verzija omogućuje do 15 članova tima, nudi 15GB prostora i košta 50$, dok ona najskuplja verzija omogućuje 30 članova, 30GB prostora i košta 100$, no za kompanije koje trebaju više od ponuđenog, activeCollab nudi za 3000 dolara 1TB prostora, te neograničen broj članova tima. 

Više infromacija o activeCollab Cloud pročitajte na njihovim službenim stranicama.

Stigla beta verzija activeCollab Clouda

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju