Kada je prvi paket s Amazona stigao na njihovu adresu, Mike i Kelly Gallivan iz Actona mislili su kako je riječ o zabuni i krivoj isporuci, no paket nisu mogli vratiti jer na njemu nije bilo nikakvih informacija o pošiljatelju i adresi. Ubrzo nakon toga došao je još jedan paket, pa još jedan – do danas ovaj je par na kućnu adresu primio čak 25 paketa s pretežno jeftinim stvarima s Amazona koje nisu naručili niti platili. Dok im je ova situacija na početku bila zanimljiva te im je bilo zabavno otvarati misteriozne kutije u kojima su se nalazili punjači za mobitel koji su ujedno i grijači za ruke, pseće ogrlice, mali ventilatori i druge stvari, s vremenom im je to postalo prilično jezivo (počeli su strahovati kako su dio neke prijevare) te su kontaktirali Amazon i objasnili im situaciju. Iz kompanije su im poručili kako su svi paketi plaćeni poklon-karticom te na njima nema imena pošiljatelja niti adrese te su im poručili kako će provesti istragu i javiti im se, no prošla su već dva mjeseca, stigli su brojni novi paketi, ali iz kompanije se još nitko nije javio.

Prema bivšim zaposlenicima Amazona koji su upoznati sa sličnim situacijama od ranije, ovdje je zaista riječ o prijevari, no u ovom slučaju prijevara nije usmjerena protiv ovog bračnog para (oni su "žrtve" ove situacije, iako se njihova žrtva svodi na primanje besplatnih, iako često beskorisnih stvari), već je riječ o manipulaciji recenzijama na ovoj online trgovini.

Naime, kako bi proizvodi na Amazonu imali što bolju poziciju, važne su recenzije i ocjene vjerodostojnih kupaca (tj. osoba koje su kupile te proizvode), a neki prodavači pokušavaju prevariti Amazon i njihov algoritam tako da otvore drugi, tj. lažni profil na Amazonu i putem tog profila i poklon-kartice (na taj način ne moraju ostavljati osobne podatke) kupe svoj proizvod koji pošalju na neku adresu. Nakon toga s tog drugog profila napišu odličnu recenziju i daju najveću ocjenu za proizvod koji su u biti sami sebi prodali (iako su ga poslali na drugu adresu) – što više proizvoda na taj način prodaju, odnosno recenziraju s najboljim ocjenama, njihova pozicija kao prodavatelja na Amazonu bit će sve bolja.

James Thomson, stručnjak za e-trgovinu koji je radio u Amazonu, naglasio je važnost rješavanja ove situacije jer bi Amazonu na prvom mjestu trebali biti korisnici, tj. kupci. U slučaju proizvoda sa sličnim cijenama i karakteristikama, korisnici će se vjerojatno odlučiti na kupovinu proizvoda koji imaju najbolje recenzije i ocjene, čime u slučajevima poput ovog s lažnim recenzijama i oni postaju žrtve prijevare.

Što se bračnog para Gallivan tiče, oni nisu niti malo sretni s ovom situacijom.

Mi smo najobičniji ljudi i ne želimo biti dio ovoga. Ali paketi i dalje samo dolaze, komentirali su za Boston Globe.