Kada je prvi paket s Amazona stigao na njihovu adresu, Mike i Kelly Gallivan iz Actona mislili su kako je riječ o zabuni i krivoj isporuci, no paket nisu mogli vratiti jer na njemu nije bilo nikakvih informacija o pošiljatelju i adresi. Ubrzo nakon toga došao je još jedan paket, pa još jedan – do danas ovaj je par na kućnu adresu primio čak 25 paketa s pretežno jeftinim stvarima s Amazona koje nisu naručili niti platili. Dok im je ova situacija na početku bila zanimljiva te im je bilo zabavno otvarati misteriozne kutije u kojima su se nalazili punjači za mobitel koji su ujedno i grijači za ruke, pseće ogrlice, mali ventilatori i druge stvari, s vremenom im je to postalo prilično jezivo (počeli su strahovati kako su dio neke prijevare) te su kontaktirali Amazon i objasnili im situaciju. Iz kompanije su im poručili kako su svi paketi plaćeni poklon-karticom te na njima nema imena pošiljatelja niti adrese te su im poručili kako će provesti istragu i javiti im se, no prošla su već dva mjeseca, stigli su brojni novi paketi, ali iz kompanije se još nitko nije javio.
tri vijesti o kojima se priča


Prema bivšim zaposlenicima Amazona koji su upoznati sa sličnim situacijama od ranije, ovdje je zaista riječ o prijevari, no u ovom slučaju prijevara nije usmjerena protiv ovog bračnog para (oni su "žrtve" ove situacije, iako se njihova žrtva svodi na primanje besplatnih, iako često beskorisnih stvari), već je riječ o manipulaciji recenzijama na ovoj online trgovini.
Naime, kako bi proizvodi na Amazonu imali što bolju poziciju, važne su recenzije i ocjene vjerodostojnih kupaca (tj. osoba koje su kupile te proizvode), a neki prodavači pokušavaju prevariti Amazon i njihov algoritam tako da otvore drugi, tj. lažni profil na Amazonu i putem tog profila i poklon-kartice (na taj način ne moraju ostavljati osobne podatke) kupe svoj proizvod koji pošalju na neku adresu. Nakon toga s tog drugog profila napišu odličnu recenziju i daju najveću ocjenu za proizvod koji su u biti sami sebi prodali (iako su ga poslali na drugu adresu) – što više proizvoda na taj način prodaju, odnosno recenziraju s najboljim ocjenama, njihova pozicija kao prodavatelja na Amazonu bit će sve bolja.
James Thomson, stručnjak za e-trgovinu koji je radio u Amazonu, naglasio je važnost rješavanja ove situacije jer bi Amazonu na prvom mjestu trebali biti korisnici, tj. kupci. U slučaju proizvoda sa sličnim cijenama i karakteristikama, korisnici će se vjerojatno odlučiti na kupovinu proizvoda koji imaju najbolje recenzije i ocjene, čime u slučajevima poput ovog s lažnim recenzijama i oni postaju žrtve prijevare.
Što se bračnog para Gallivan tiče, oni nisu niti malo sretni s ovom situacijom.
Mi smo najobičniji ljudi i ne želimo biti dio ovoga. Ali paketi i dalje samo dolaze, komentirali su za Boston Globe.