Svatko od nas jedna je medijska kompanija

U današnje vrijeme svatko od nas predstavlja medijsku kompaniju. Zašto? Najbolje objašnjenje dao je Gary Vaynerchuk u videu koji slijedi.

Zimo
Zimo
Goran Mudri | 06.11.2013. / 13:13 komentari
Svatko od nas jedna je medijska kompanija

U današnje vrijeme svatko od nas predstavlja medijsku kompaniju. Zašto? Najbolje objašnjenje dao je Gary Vaynerchuk u videu koji slijedi. Ukratko, sadržaj. Svatko od nas proizvodi nekakav sadržaj kojim promovira sebe, tvrtku ili brand. Društvene mreže u tome nam uvelike pomažu jer služe kao cjevovod kojim taj sadržaj stiže do ciljane skupine.

tri vijesti o kojima se priča Žena s djetetom u moru, ilustracija Svi mozgaju o tome Piškite u more? Evo što o tome kažu stručnjaci Američka zračna baza Al Udeid u Katru Satelitske snimke pokazale Iznenada i bez pojašnjenja: Ispražnjena najveća američka zračna baza na Bliskom istoku Izraelski F-25 borbeni zrakoplovi Izgubili su ključnu bitku? Iranski osvetnički raketni napadi na Izrael postaju sve skuplji i neodrživiji, evo i zašto

Da ne duljim s tekstom pogledajte odličan video u kojem Gary Vaynerchuk objašnjava o čemu se zapravo radi.

Vezane vijesti