Svi izazovi za brendove, potrošače i tržište oglašavanja u doba umjetne inteligencije

Iz New Yorka u Rovinj stiže Jason Jercinovic, vizionarski digitalni marketingaš i globalni šef marketinških inovacija u američkoj agenciji Havas. Otkrit će što nas čeka prilikom primjene umjetne inteligencije u marketingu.

Zimo
Zimo | 24.07.2018. / 13:10 komentari
Umjetna inteligencija (Foto: iStock) (Foto: iStock)

Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovu ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix, čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prateći njihovo ponašanje, pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

O prednostima, ali i izazovima upotrebe umjetne inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic vizionarski je digitalni marketingaš s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upovima do vodećih svjetskih brendova.

Jason Jercinovic (Foto: WMF) (Foto: WMF)

Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života, pa tako i u oglašavanje. Jedan su od primjera chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga, koji implementirani u platforme za komunikaciju i aplikacije za razmjenu poruka služe za razgovor između brenda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?

Lani je Facebook morao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvila svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic stoga se zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji su partneri Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

Vezane vijesti