Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovu ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix, čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prateći njihovo ponašanje, pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.

O prednostima, ali i izazovima upotrebe umjetne inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic vizionarski je digitalni marketingaš s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upovima do vodećih svjetskih brendova.

Jason Jercinovic (Foto: WMF) (Foto: WMF)

Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života, pa tako i u oglašavanje. Jedan su od primjera chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga, koji implementirani u platforme za komunikaciju i aplikacije za razmjenu poruka služe za razgovor između brenda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?

Lani je Facebook morao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvila svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic stoga se zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji su partneri Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.