Prošlog ljeta Pokemon Go ludilo zavladalo je svijetom, a mladi (i oni malo stariji) ljubitelji ove igre i pokemon treneri satima su lutali ulicama tražeći ta virtualna stvorenja. No, prema rezultatima istraživanja dvoje znanstvenika sa sveučilišta u Indiani, igra ima i svoju tamnu stranu te se može povezati s brojnim prometnim nesrećama u kojima su neki ljudi nažalost izgubili živote i u kojima je zabilježena šteta koja bi se mogla mjeriti u milijardama dolara.

Mara Faccio i John McConnell analizirali su izvještaje o prometnim nesrećama jednog okruga u Indiani s više od 170 tisuća stanovnika u razdoblju od 148 dana od lansiranja virtualnih Pokemona te su zaključili da zaista postoji povezanost između igre i povećanog broja prometnih nesreća.

Naime, tijekom tog razdoblja zabilježeno je dodatnih 286 prometnih nesreća više odnosu na isto razdoblje ranije, od čega su čak 134 prometne zabilježene u blizini pokestopova i dvorana za borbu pokemona, što dovodi do zaključka da je igranje pokemona zaista jedan od uzroka tih nesreća. U ovim nesrećama poginule su dvije osobe, a nastala šteta procijenjena je između 5,2 i 25,5 milijuna dolara, a ako bi se ove brojke primijenile na sve savezne države SAD-a, ukupna šteta iznosila bi između 2 i 7,3 milijardi dolara.

U ovom se istraživanju napominje kako se prometne nesreće povezane s ovom igrom ne odnose samo na nesreće koje su izazvali vozači koji su tijekom vožnje hvatali pokemone, već su u njima sudjelovali i pješaci koji, hipnotizirani ekranima, nisu pratili promet, ali i na općenito veliko povećanje prometa, odnosno automobila i pješaka oko pokestopova i dvorana.

Ovaj su problem prepoznali i u Nianticu te su brzo onemogućili mogućnost igranja ove igre tijekom vožnje automobilom, odnosno tijekom kretanja velikom brzinom, no ta mogućnost nije primijenjena na svim pokestopovima.

Izvor: Digital Trends