Tehnologija nam se uvukla u donje rublje i pomaže "zapaliti" ljubavni život

Tehnologija nam se nije uvukla samo u sve pore naših života već je svoje mjesto pronašla i u našim gaćama.

Martina Čizmić | 06.02.2020. / 12:37

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Istraživanje Deutsche Telekoma u europskim zemljama pokazalo je da 36 posto parova od 18 do 34 godine osjeća kako njihov partner previše vremena provodi na mobilnim uređajima kada su zajedno. Čak 56 posto njih kaže da mobilne uređaje provjeravaju barem ponekad kad su u krevetu s partnerom. Trećina anketiranih kaže da tehnologija utječe na njihovu sposobnost da budu intimni s partnerom.

Upravo zato pokrenuta je kampanja "Better Together", kojoj se priključuje i Hrvatski Telekom. Cilj te kampanje jest olakšati stvarne veze između mladih parova potičući razgovor o tome kako mobilni uređaji utječu na sadašnji trenutak i na međuljudske odnose. Povezano donje rublje idealan je poklon za Valentinovo za sve parove kojima nekad tehnologija ometa trenutke intime.

Kada se koristi, povezano donje rublje aktivira "Ljubavni način rada" na pametnim telefonima parova, postavljajući romantičnu atmosferu automatskim aktiviranjem načina "do not disturb" i svirajući romantičnu playlistu.

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute, pakirane u pamučnu torbu za višekratnu upotrebu. LoveChipovi se povezuju s mobilnom aplikacijom Connected Underwear. Kada se pomakne, LoveChip će poslati poruku na telefon partnera, nakon čega partner dobiva pozivnicu. Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti način "do not disturb". Više detalja o liniji i korištenju samog rublja možete saznati na linku.

Hrvatski Telekom želi istaknuti pozitivnu ulogu koju tehnologija može igrati u našem svakodnevnom životu. Iako su nam mobilni uređaji omogućili da budemo povezaniji nego ikad prije, tehnologija se često navodi kao ključni faktor koji utječe na naše stvarne trenutke povezanosti. Naš je cilj ovom kampanjom potaknuti mlade na promišljeno korištenje tehnologije, a u ovoj kampanji to možemo učiniti na zabavan i provokativan način, rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brand u Hrvatskom Telekomu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti