Iz CrowdStrikea se pohvalili: Više od 97 posto Windows senzora ponovno je na mreži

Podsjetimo, zbog greške u ažuriranju, milijuni računala koji koriste Windowse bili su neupotrebljivi.

Hina | 26.07.2024. / 08:08 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Više od 97 posto Windows senzora ponovno je na mreži, rekao je u četvrtak izvršni direktor CrowdStrikea George Kurtz, gotovo tjedan dana nakon što je ažuriranje softvera tvrtke za kibernetičku sigurnost izazvalo globalni prekid rada, objavio je Reuters.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

CrowdStrike Šteta od Crowdstrike incidenta još se zbraja: Osiguravatelji očekuju tisuće odšteta koje bi mogle doseći i tri milijarde dolara

Senzori su, inače, hardverske komponente koje računalu mogu pružiti informacije o lokaciji, okruženju računala i slično.  Programi na računalima mogu pristupiti podacima sa senzora te ih potom pohraniti ili ih koristiti u pomoći  pri svakodnevnim zadacima ili radi poboljšanja poslovnog okruženja. 

Do nedavnog globalnog prekida  došlo je budući da je napredna platforma sadržavala grešku koja je prisilila računala s Microsoftovim operativnim sustavom Windows na prekid rada, pokazujući takozvani "plavi ekran smrti".

Blue Screen of Death Iz Microsofta objavili koliko je računala obuhvaćeno velikim IT kvarom

Microsoft je u subotu priopćio da je oko 8,5 milijuna Windows uređaja bilo pogođeno prekidom rada zbog kojeg su letovi prizemljeni, televizijske postaje prisiljene prekinuti emitiranje, a korisnici ostali bez pristupa uslugama poput zdravstvene skrbi ili bankarstva.

"Naši napori za oporavak poboljšani su zahvaljujući razvoju tehnika automatskog oporavka i mobiliziranjem svih naših resursa za podršku našim korisnicima", istaknuo je Kurtz u četvrtak u objavi na LinkedInu.

Vezane vijesti