Amazon se obvezao više raditi na spriječavanju lažnih recenzija pri prodaji proizvoda preko svoje platforme, što uključuje i sankcioniranje britanskih tvrtki koje povećavaju svoj rejting lažnim objavama, priopćila je u petak britanska državna agencija za zaštitu tržišnog natjecanja.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Appleovi telefoni, ilustracija Vrijeme radi svoje… Ako imate ove modele telefona, možda je vrijeme da ih zamijenite i kupite nove Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

Nakon četverogodišnje istrage, Uprava za tržišno natjecanje (CMA) objavila je da će Amazon također odgovoriti na zabrinutost zbog "zlouporabe kataloga", što je praksa gdje prodavači koriste za svoje proizvode odlične recenzije proizvoda koji nisu s njima povezani, želeći im tako povećati rejting i obmanuti kupce.

Umjetna inteligencija i recenzije, ilustracija Internet je prepun lažnih recenzija generiranih umjetnom inteligencijom, evo kako ih prepoznati

Slika nije dostupna Vjerujete li recenzijama na internetu? Možda biste trebali dva puta promisliti

Tvrtkama koje krše pravila mogla bi se u potpunosti zabraniti prodaja na platformi tog giganta e-trgovine, dok bi korisnicima koji objavljuju lažne recenzije moglo biti zabranjeno objavljivanje recenzija. Amazon se također obvezao na uspostavu procesa za brzo otkrivanje i uklanjanje lažnih recenzija i zlouporabe kataloga, priopćila je CMA.

Regulator, koji procjenjuje da 90 posto potrošača koristi online recenzije za informiranje o kupnji, započeo je 2021. istragu protiv Amazona i Googlea zbog mogućih kršenja zakona o zaštiti potrošača. U siječnju je osigurao slične obveze od Googlea.

Ove nove obveze su važne i pomažu u postavljanju standarda, izjavila je čelnica CMA-e Sarah Cardell.