Tele2 objavio ispriku i najavio kako će nadoknaditi štetu korisnicima

Prema informacijama tehničke službe Tele2, oko 10 posto korisnika iskusilo je poteškoće u korištenju mreže, a njima će se sad Tele2 i odužiti.

Zimo Zimo | 16.03.2018. / 14:37

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Korisnici mobilne mreže Tele2, koji su tijekom prošlog tjedna iskusili poteškoće u korištenju mobilne telefonije i mobilnog interneta dobit će, u znak isprike, od Tele2 nadoknadu štete.

Točnije, korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obavezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog
paketa tarife.
O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.

Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun
na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun
.

Kako su nam u fokusu korisnici i korisničko iskustvo, ovom gestom želimo vratiti njihovo povjerenje te im zahvaliti na razumijevanju, naglasili su u Tele2 Hrvatska.

Podsjetimo, 7 ožujka došlo je do tehničkih poteškoća u komunikaciji unutar 4G infrastrukture kod dijela korisnika Tele2 mreže. Poteškoće su bile primarno vezane uz korištenje podatkovne mreže.

Sustav je u međuvremenu dograđen i podržan dodatnim kapacitetima kako bi se u budućnosti izbjegle ovakve situacije. Prema informacijama tehničke službe Tele2, oko 10 posto korisnika iskusilo je poteškoće u korištenju mreže, a njima će se sad Tele2 i odužiti.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti