Tele2 se pohvalio dobrim poslovnim rezultatima u 2018. godini. Kako su istaknuli na konferenciji za novinare, po mnogim pokazateljima prošla se godina za Tele2 može smatrati rekordnom.
tri vijesti o kojima se priča


Tako prihod od krajnjih korisnika iznosi 803 milijuna kuna, što je rast od 15 posto u odnosu na prošlu godinu, dok ukupan prihod iznosi 1,4 milijarde kuna, što je porast od 7 posto. U 2018. godini investicije su povećane za 32 posto te je zabilježen porast broja korisnika za čak 57 000.
Naše poslovanje u prošloj godini raslo je u svakom segmentu i iznimno sam zadovoljan postignutim rezultatima. Osim rasta financijskih pokazatelja, bilježimo i rast investicija, koje u ovoj godini planiramo udvostručiti. Tu je prvenstveno riječ o sredstvima koja su usmjerena na unaprjeđenje kvalitete mreže, gradnju baznih stanica i podizanje kvalitete usluga koje pružamo krajnjim korisnicima. Posebno nas veseli što su naša ulaganja, ali i jedinstvenu ponudu poput neograničenog interneta, odnosno, BEZBROJ GB prepoznali i naši korisnici, što potvrđuje činjenica da smo prošlu godinu zaključili s rastom baze korisnika od 7 posto. Jasno, sve ovo ne bi bilo moguće bez naših zaposlenika jer su upravo oni ključ našeg uspjeha. Tako je naš rast poslovanja popraćen i rastom zaposlenika od gotovo 40 posto, a taj trend svakako namjeravamo nastaviti u budućnosti, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.
U svjetlu dobrih poslovnih rezultata, Tele2 je najavio i ukidanje plaćanja naknade za pristup mreži korisnicima bonova.
Korisnici bonova tako će na svoj račun dobivati točno onaj iznos koji su platili za odabrani i kupljeni bon. Konkretno, od danas svi korisnici bonova za kupljeni bon od, na primjer, 55 kuna na račun dobivaju upravo 55 kuna. Isto vrijedi i za sve ostale iznose bonova.
Ukidanjem plaćanja naknade za pristup mreži za korisnike bonova, svojim korisnicima, kako postojećima tako i budućima, želimo pokazati da su nam oni, njihovo zadovoljstvo i naša otvorenost prema njima na prvom mjestu. Tele2 kontinuirano osluškuje potrebe svojih korisnika te neprestano radimo na unaprjeđenju svojih proizvoda i usluga, u cilju dodatnog poboljšanja korisničkog iskustva. Posebno nas veseli što su ovaj put u fokusu korisnici bonova te sam uvjeren da će ovaj naš potez izazvati pozitivne reakcije kod korisnika, ali i telekom tržišta, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.