Tele2 se pohvalio dobrim poslovnim rezultatima u 2018. godini. Kako su istaknuli na konferenciji za novinare, po mnogim pokazateljima prošla se godina za Tele2 može smatrati rekordnom.

Tako prihod od krajnjih korisnika iznosi 803 milijuna kuna, što je rast od 15 posto u odnosu na prošlu godinu, dok ukupan prihod iznosi 1,4 milijarde kuna, što je porast od 7 posto. U 2018. godini investicije su povećane za 32 posto te je zabilježen porast broja korisnika za čak 57 000.

Naše poslovanje u prošloj godini raslo je u svakom segmentu i iznimno sam zadovoljan postignutim rezultatima. Osim rasta financijskih pokazatelja, bilježimo i rast investicija, koje u ovoj godini planiramo udvostručiti. Tu je prvenstveno riječ o sredstvima koja su usmjerena na unaprjeđenje kvalitete mreže, gradnju baznih stanica i podizanje kvalitete usluga koje pružamo krajnjim korisnicima. Posebno nas veseli što su naša ulaganja, ali i jedinstvenu ponudu poput neograničenog interneta, odnosno, BEZBROJ GB prepoznali i naši korisnici, što potvrđuje činjenica da smo prošlu godinu zaključili s rastom baze korisnika od 7 posto. Jasno, sve ovo ne bi bilo moguće bez naših zaposlenika jer su upravo oni ključ našeg uspjeha. Tako je naš rast poslovanja popraćen i rastom zaposlenika od gotovo 40 posto, a taj trend svakako namjeravamo nastaviti u budućnosti, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

U svjetlu dobrih poslovnih rezultata, Tele2 je najavio i ukidanje plaćanja naknade za pristup mreži korisnicima bonova.

Korisnici bonova tako će na svoj račun dobivati točno onaj iznos koji su platili za odabrani i kupljeni bon. Konkretno, od danas svi korisnici bonova za kupljeni bon od, na primjer, 55 kuna na račun dobivaju upravo 55 kuna. Isto vrijedi i za sve ostale iznose bonova.

Ukidanjem plaćanja naknade za pristup mreži za korisnike bonova, svojim korisnicima, kako postojećima tako i budućima, želimo pokazati da su nam oni, njihovo zadovoljstvo i naša otvorenost prema njima na prvom mjestu. Tele2 kontinuirano osluškuje potrebe svojih korisnika te neprestano radimo na unaprjeđenju svojih proizvoda i usluga, u cilju dodatnog poboljšanja korisničkog iskustva. Posebno nas veseli što su ovaj put u fokusu korisnici bonova te sam uvjeren da će ovaj naš potez izazvati pozitivne reakcije kod korisnika, ali i telekom tržišta, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju