Kako bi im omogućio da što lakše prebrode nastale neočekivane okolnosti zbog koronavirusa, Tele2 svim svojim korisnicima od danas daje besplatne gigabajte podatkovnog prometa. Privatni i poslovni pretplatnici dobit će 6 GB besplatnog podatkovnog prometa mjesečno i mogu ih aktivirati nakon što potroše podatkovni promet u svojim tarifama. Korisnici bonova mogu besplatno aktivirati 3 GB, koji im vrijede 30 dana nakon aktivacije. Besplatni gigabajti mogu se jednostavno aktivirati u aplikaciji Moj Tele2 ili SMS-om.

Telekomunikacije su jedan od najvažnijih strateških sektora nužnih za funkcioniranje društva, a njihova važnost još više dolazi do izražaja u ovim izvanrednim okolnostima zbog koronavirusa. Stoga je sada posebno važno ostati u kontaktu i pomoći jedni drugima, poručuju iz Tele2.

Također, od 20. ožujka pa sve dok traje održavanje nastave na daljinu Tele2 svim učenicima koji su obuhvaćeni programom Škola za život omogućava dodatnih 5 GB podatkovnog prometa svakih sedam dana. Ujedno, novost je i da sada svi učenici imaju i besplatan streaming za praćenje nastave na daljinu putem aplikacije HRTi. Tele2 je već ranije svim svojim korisnicima omogućio besplatan pristup nastavnim sadržajima na CARNetovoj mreži. Tako svi nastavnici i učenici koji su korisnici Tele2, a nisu sudjelovali u programu Škola za život  besplatno mogu surfati koristeći sadržaje kao što su Loomen, učilice.hr, škole.hr, e-dnevnik, upisi.hr i ostali nastavni sadržaji unutar CARNetove mreže. Iz Tele2 napominju i to da se korisnicima prilikom korištenja aplikacija ili mrežnih stranica poput YouTubea, WhatsAppa, Vibera, Gmaila i sličnih, kao i  alata za kolaboraciju u oblaku kao što su Google Docs, Microsoft Teams, Microsoft Office 365, Google classroom i sl., podatkovni promet naplaćuje prema cjeniku i uvjetima tarife koju korisnik ima, neovisno o tome koristi li ih sa svojim korisničkim imenom i adresom iz CARNEtova sustava AAI@EduHR jer te aplikacije nisu unutar CARNetove mreže.

Ujedno, iz Tele2 podsjećaju na to da korisnici ne moraju izlaziti iz svojih domova kako bi platili račune, nadoplatili račun bonom, promijenili tarifu, kupili neki dodatni paket ili pratili potrošnju, već to mogu jednostavno i sigurno obaviti online kanalima kao što su to aplikacija Moj Tele2, webchat i Facebook Messenger.

S obzirom na smanjenu mobilnost svih građana, korisnici Tele2 sve važne informacije i savjete mogu brzo i jednostavno pronaći na internetskoj stranici ili pozivima Službi za korisnike (Služba za privatne korisnike: 095 1000 444, Služba za poslovne korisnike: 095 1000 500), a više informacija o proizvodima, uslugama i ponudama mogu dobiti i na broj 0800 3 095.