Telemach Hrvatska započeo s uvođenjem novog vizualnog identiteta na prodajna mjesta

Uz značajno ulaganje kojima će unaprijediti izgled svojih prodajnih mjesta, Telemach Hrvatska najavio je velike investicije u razvoj mreže, do 230 milijuna eura u mobilnu i fiksnu mrežu. U prvim danima 2021. i tim je povećan za 50 novih zaposlenika.

Zimo Zimo | 18.01.2021. / 14:20

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prodajna mjesta Telemacha Hrvatska od danas imaju novi izgled i identitet koji objedinjuje vrhunsku tehnologiju i moderan dizajn. Početak je to ovogodišnjeg investicijskog zamaha domaćeg telekoma te korisnici i posjetitelji prve dojmove već mogu provjeriti na nekoliko preuređenih prodajnih mjesta u Zagrebu, Samoboru i Đakovu. U sljedećih nekoliko tjedana novi izgled i stil zaživjet će i na drugim prodajnim mjestima diljem Hrvatske. Naime, United Grupa, matična kompanija Telemacha Hrvatska, uvodi nov, uzbudljiv look & feel na sva prodajna mjesta telekoma unutar grupe. U sklopu United Grupe u Hrvatskoj, uz Telemach Hrvatska, posluju televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.

Uvođenje novog vizualnog identiteta još je jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, nakon što je Tele2 prošle godine preuzela United Grupa te je uslijedila promjena imena kompanije u Telemach Hrvatska, dok će novi brend i vizualni identitet biti predstavljeni tijekom prve polovice ove godine.

Novi koncept prodajnih mjesta odražava našu strast da korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo, a ujedno jasno poručuje da postavljamo trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda. Naime, pri ulasku u preuređeno prodajno mjesto korisnici odmah doživljavaju najvažnije iz ponude, i to u ugodnom okruženju jer ih dočekuju prirodni i industrijski elementi, poput drvenog namještaja, digitalnih zaslona i LED rasvjete, usklađeni u elegantnom i otvorenom rasporedu prema najnovijim trendovima u dizajnu. Također, ovakav otvoreni format prodajnim savjetnicima olakšava pristup korisnicima i bolju interakciju s njima, omogućujući im da još više unaprijede korisničko iskustvo, izjavio je Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska.

Iz Telemacha Hrvatska ističu da je to tek prva u nizu investicija i novosti koje korisnici mogu očekivati u 2021. godini. Podsjećaju, naime, na najavljeno ulaganje do 230 milijuna eura, što predstavlja jednu od najvećih stranih investicija u Hrvatskoj.

Dio je to petogodišnjeg plana sa 130 milijuna eura ulaganja u modernizaciju mobilne mreže, i to u proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije. Dodatnih 100 milijuna eura uložit će se u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita. Time će ujedno transformirati poslovanje iz operatora usmjerenog na jedan segment u potpuno konvergiranu kompaniju koja korisnicima pruža visokokvalitetne telekomunikacijske usluge i vrhunsko korisničko iskustvo.

Takav poslovni uzlet ponajviše će se zasnivati na stručnim i motiviranim zaposlenicima te stoga iz Telemacha Hrvatska poručuju da, bez obzira na sve javnozdravstvene i gospodarske okolnosti u 2020. godini, nisu mijenjali pogodnosti za zaposlenike kao ni usporili uzlazne brojke u njihovu broju. Naime, 2020. završili su s 422 zaposlena, a u prvih nekoliko dana 2021. već su povećali tim za 50 kolega. Nastavak pozitivnih poslovnih trendova očekuju i dalje jer u digitalizaciji vide okosnicu ubrzanog gospodarskog napretka Hrvatske.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti