Još prije dvije godine jedan od tadašnjih direktora YouTubea Tom Leung rekao je kako su se u kompaniji vodile “blage rasprave” o potencijalnom ukidanju opcije dislikea, odnosno njegovu skrivanju. Ovaj tjedan iz YouTubea su objavili kako su zaista počeli s malim eksperimentom s ciljem skrivanja negativnih brojki, odnosno za kanale koji sudjeluju u tom testu neće se javno prikazati koliko im je korisnika pokazalo palac dolje za njihove videozapise.

Društvene mreže (Foto: Getty Images) Stroža pravila za društvene mreže: Moraju otkrivati i blokirati nepoželjne sadržaje ili im prijete visoke kazne

Dva su razloga zbog kojih su se iz YouTubea odlučili na takav potez. Prvi je dobrobit vlasnika kanala i kreatora jer ako mnogo ljudi klikne na “ovo mi se ne sviđa” za video i taj je broj dislikeova javno vidljiv, takvo nešto često ne djeluje pozitivno ne mentalno stanje korisnika. Drugi razlog odnosi se na sprječavanje tzv. dislike mafije, koja ciljano napada neke korisnike i kreatore sadržaja tako što masovno na njihovim videozapisima klikaju na opciju dislike.

U takvim slučajevima palac dolje nema veze s kvalitetom sadržaja, već se iz određenog razloga video želi prikazati što lošijim. U takvim su slučajevima vlasnici kanala nemoćni jer im se broj dislikeova velikom brzinom povećava, bez nekog konkretnog razloga.

Iz YouTubea kažu kako trenutačno testiraju “nekoliko novih dizajna” svog videoservisa u kojima je broj korisnika koji su za videozapis kliknuli da im se ne sviđa skriven. No kako to često bude s testiranjima, to ne mora značiti da će s vremenom kompanija zaista i uvesti tu opciju. Nije poznato koliko će dugo testiranje trajati i koliko je korisnika obuhvaćeno njime, a ako se ipak odluče na implementaciju, korisnicima YouTubea tako bi u budućnosti, pored mogućnosti da zabrane komentiranje ispod svojih videa, bila dostupna i opcija da se javno ne prikazuje broj negativnih reakcija na njihov sadržaj.

Peter Thiel Osnivači YouTubea, LinkedIna, Elon Musk i Peter Thiel: "Mafija" koja upravlja tehnološkom scenom puna dva desetljeća

To, čini se, ne znači da će “palac dolje” nestati s YouTubea te će korisnici i dalje moći kliknuti na tu opciju, ali se ta brojka neće javno prikazivati, već će biti vidljiva među analitičkim podacima samo vlasnicima kanala.

Izvor: Yahoo
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju