Tvrke u Hrvatskoj u 88 posto slučajeva će ulagati u Internet

Istraživanje koje je provela tvrtka Inventa, agencija za digitalne medije i komunikaciju, pokazuje kako će sve više tvrtka ulagati u Internet.

Zimo
Zimo
Zimo | 24.03.2011. / 17:49 komentari
Tvrke u Hrvatskoj u 88 posto slučajeva će ulagati u Internet

Istraživanje koje je provela tvrtka Inventa, agencija za digitalne medije i komunikaciju, pokazuje kako će sve više tvrtka ulagati u Internet.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Kako stojiu priopćenju, istraživanje je provedeno usred najveće globalne recesije od 1930-ih, koja je natjerala tvrtke da promjene način komuniciranja u marketingu.

Prva i najzanimljivija stavka jest da su istraživanja pokazala kako se čak 88% ispitanih tvrtki, u kategoriji top 100 tvrtki u Hrvatskoj, odlučilo da će ulagati u Internet, dok nitko od njih nije odlučio smanjiti to ulaganje.

No da ne 'skoče' odmah svi postaviti svoje web stranice da bi oglašavali tvrtke, istraživanje pokazuje da će se povećanje dogoditi polagano, odnosno za Internet će se odvajati 2-3% ukupnog marketinškog budžeta.

Glavne tri zapreke na koje nailaze poduzeća su nedostatak budžeta usmjerenog online, nepostojanje odgovorne osobe unutar tvrtke koja bi upravljala i koordinirala online aktivnosti i nepostojanje podrške od strane agencije, stoji u priopćenju.

I još jedna važna stvar jest da je najvažniji cilj tvrtkama, čak u 88% slučajeva, steći nove kupce, dok njih 12% navodi smanjenja ulaganja u marketing kao bitnu stavku.

Cijelo priopćenje možete pročitati na službenim stranicama tvrtke Inventa.

Vezane vijesti