Istraživanje koje je provela tvrtka Inventa, agencija za digitalne medije i komunikaciju, pokazuje kako će sve više tvrtka ulagati u Internet.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Kako stojiu priopćenju, istraživanje je provedeno usred najveće globalne recesije od 1930-ih, koja je natjerala tvrtke da promjene način komuniciranja u marketingu.

Prva i najzanimljivija stavka jest da su istraživanja pokazala kako se čak 88% ispitanih tvrtki, u kategoriji top 100 tvrtki u Hrvatskoj, odlučilo da će ulagati u Internet, dok nitko od njih nije odlučio smanjiti to ulaganje.

No da ne 'skoče' odmah svi postaviti svoje web stranice da bi oglašavali tvrtke, istraživanje pokazuje da će se povećanje dogoditi polagano, odnosno za Internet će se odvajati 2-3% ukupnog marketinškog budžeta.

Glavne tri zapreke na koje nailaze poduzeća su nedostatak budžeta usmjerenog online, nepostojanje odgovorne osobe unutar tvrtke koja bi upravljala i koordinirala online aktivnosti i nepostojanje podrške od strane agencije, stoji u priopćenju.

I još jedna važna stvar jest da je najvažniji cilj tvrtkama, čak u 88% slučajeva, steći nove kupce, dok njih 12% navodi smanjenja ulaganja u marketing kao bitnu stavku.

Cijelo priopćenje možete pročitati na službenim stranicama tvrtke Inventa.