Google je objavio pobjednika 2. Google Adriatics (Hrvatska, Slovenija i Srbija) izazova u kojem su sudjelovali svi članovi Google Partner programa. Uvjet za sudjelovanje bio je da se otvori 3 nova AdWords računa s AdWords promotivnim poticajima i minimalnom potrošnjom od 700 HRK.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Pobjednik se određivao na temelju broja otvorenih novih AdWords računa u periodu trajanja izazova, razinom potrošnje na novim računima i primjenom AdWords proizvoda. 

Osječki Escape tako je postao pobjednik ovogodišnjeg Google Adriatics izazova, a svoje oduševljenje nije krio niti direktor tvrtke Damir Podhorski.

“Iznimno smo zadovoljni što smo ove godine regionalni Google Adriatics pobjednici, prošle godine smo bili pobjednici Google Adriatics izazova u Republici Hrvatskoj, stoga ove godine nam je nagrada iznimno važna.” 

O Google Adriatics izazovu više na: adwords-hr.blogspot.com/objava-pobjednika
O Google Partner programu: www.google.hr/partners/a