Prije mjesec dana pisali smo kako je društvena mreža Twitter u pregovorima za kupnju popularnog servisa TweetDeck, a danas su CNN i CNET objavili kako je akvizicija uspješno završila.

Twitter je kupio TweetDeck za 40 milijuna dolara u gotovini i dionicama, 10 milijuna manje nego što se predviđalo.

TweetDeck  je bio i na meti Bill Grossove UberMedije koja mu je nudila 30 do 35 milijuna i koja je prije TweetDecka radila aplikacije za Twitter, što je Twitter očito odbio jer odlaskom Eva Williamsa i dolaskom Jacka Dorseyja na čelo Twittera kompanija je promijenila svoj fokus.

Stoga se Twitter valjda i odlučio na ovaj potez preuzimanja TweetDecka da onemogući UberMediji preveliki tržišni udio na svojem području.

TweetDeck je dosad bio Twitterov klijent koji je modernizirao njegovu web uslugu, pa se nagađa da se ovom akvizicijom Twitter više želi prilagoditi za one korisnike s većim znanjem upotrebe kompjutera od običnih korisnika, tzv. power usere koji trenutno čine tek neznatni dio ukupnog broja korisnika Twittera.

TweetDeck je osnovao Ian Dodsworth 2008. u Londonu, a proteklih su ga godina financirali The Accelerator Group i Betaworks s ukupno 3,8 milijuna dolara. Osim ove akvizicije, Twitter je prethodno još kupio UberTwitter i EchoFon.

Via TechCrunch

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju