Twitter neprestano raste, izjavio je CEO Dick Costolo na The Economist konferenciji ove godine nazvanoj Ideas Economy: Information.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Nakon što je jučer predstavio novi logo, informacije iz Twittera ukazuju da je tvrtka 'poletjela' i u broju dnevnih tvitova te u prihodima s mobilnih platformi, prenosi The Verge.

Twitter sada bilježi više od 400 milijuna tvitova dnevno. Posljednji dostupan broj od strane analitičke tvrtke Dataminr otkriven je u travnju ove godine, a govorio je o 340 milijuna tvitova. U listopadu Twitter je imao 250 milijuna tvitova dnevno.

Također, Twitter je povećao svoje prihode uglavnom zahvaljujući nastojanju, tj. guranju oglašavanja u svoje mobilne aplikacije i web stranicu. Forbes citira Costola kada piše da 'prihodi s mobilnih platformi već sada idu predivno dobro', ali i da su navedeni prihodi po prvi puta nadmašili ne-mobilne prihode prije nekoliko tjedana.

Navedeno se čini kao impresivan uspjeh s obzirom da je Twitter tek u ožujku krenuo oglašivačima nuditi prostor za promidžbu tvitova na mobilnim platformama. Prema Costolu, 'mobilni korisnici više su aktivni i češće se prijavljuju'.

(Image via omnitechnews)