U većini slučajeva kompanije koriste "suptilne" načine kako bi potkopali konkurenciju i kako bi ukazali na kvalitetu vlastitih proizvoda.

HTC je stvar sa reklamiranjem svog One M9 telefona podignuo na drugu razinu, najprije sa serijom pomalo bizarnih reklama u kojima je u glavnoj ulozi Robert Downey Junior, a sada je HTC sklopio partnerstvo sa još jednom zvijezdom, bejzbol igračem Robinsonom Canoom.

Sudeći prema videu, izgleda da je Cano angažiran kako bi bejzbol palicom, u doslovnom smislu, "raspalio" po konkurenciji.

U videu koji je objavljen, možemo vidjeti kako Cano udara i uništava neke od najboljih telefona dostupnih na tržištu: Samsung Galaxy Note 4, iPhone 6 i LG G3. Video je svakako zanimljiv i predstavlja efektnu reklamu za HTC One M9 telefon, bez obzira na svu brutalnost u njemu.

Pogledajte kako izgleda pravi primjer agresivnog marketinga:

Foto: YouTube

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju