U većini slučajeva kompanije koriste "suptilne" načine kako bi potkopali konkurenciju i kako bi ukazali na kvalitetu vlastitih proizvoda.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

HTC je stvar sa reklamiranjem svog One M9 telefona podignuo na drugu razinu, najprije sa serijom pomalo bizarnih reklama u kojima je u glavnoj ulozi Robert Downey Junior, a sada je HTC sklopio partnerstvo sa još jednom zvijezdom, bejzbol igračem Robinsonom Canoom.

Sudeći prema videu, izgleda da je Cano angažiran kako bi bejzbol palicom, u doslovnom smislu, "raspalio" po konkurenciji.

U videu koji je objavljen, možemo vidjeti kako Cano udara i uništava neke od najboljih telefona dostupnih na tržištu: Samsung Galaxy Note 4, iPhone 6 i LG G3. Video je svakako zanimljiv i predstavlja efektnu reklamu za HTC One M9 telefon, bez obzira na svu brutalnost u njemu.

Pogledajte kako izgleda pravi primjer agresivnog marketinga:

Foto: YouTube