Korisnici Galaxyja S10 koji imaju uključene postavke otključavanja na daljinu djelomično su rješili problem korištenjem Samsungove usluge "Find My Mobile" tako što su pobrisali sve biometrijske postavke uređaja (zaporku, PIN, uzorak, otisak prsta i prepoznavanje lica). No s obzirom na to da bug u softveru tjera uređaj na odbacivanje svih zaporki kao netočnih, nakon navedenog čišćenja svih biometrijskih postavki bilo je nemoguće postaviti novi set postavki.
Jedino rješenje za one koji nemaju uključeno otključavanje na daljinu jest resetiranje na tvorničke postavke i spuštanje na prethodnu verziju Androida putem Samsung Smart Switcha, a ta je verzija Andrioid Pie. Naravno, čineći to, korisnici gube sve podatke dotad pohranjene na uređaju.
Zasad ostaje nejasno kako u Samsungu namjeravaju rješiti taj problem za one korisnike koji ne žele resetirati uređaj te ga zbog zaključavanja nisu u stanju dalje koristiti. Normalna nadogradnja softvera tu neće pomoći jer da bi se softver nadogradio, potrebno je otključati uređaj.
Zasad se korisnicima uređaja Galaxy S10 i Galaxy Note 10 preporučuje promijeniti sigurnosne postavke zaključavanja zaslona na potezno ili bez postavki, sve dok Samsung ne napravi novu nadogradnju za Android 10 betu.
Isto tako, korisnicima se preporučuje uključivanje opcije otključavanja na daljinu u postavkama uređaja.
Izvor: SamMobile