Panasonic je u uspio u svom naumu -- promociji 3D proizvoda putem najveće društvene mreže Facebooka u kojoj je sakupio brojne fanove i podijelio nagrade.

U samo dva tjedna, koliko je trajala Panasonicova kampanja, ista je pridobila preko 130,000 Facebook korisnika od kojih su neki osvojili vrijedne nagrade -- Panasonicovu 3D kameru.

Naime, Panasonic je prva tvrtka koja je lansirala 3D kameru za krajnje korisnike napomenula je Eszter Viktor -- voditeljica komunikacija za jugoistočnu Europu -- '“Prošle godine bili smo prva tvrtka na tržištu koja je lansirala 3D video kameru namijenjenu korisnicima amaterima – a to je postiglo veliki uspjeh u cijeloj regiji!'.

Kampanja se pokazala uspješnom od samih početaka te je u samo mjesec dana sakupila preko 132,000 fanova na Facebooku, koji je očito postao i jedan od važnih alata promocije kako Panasonica tako i drugih brandova. Samu kampanju odradile su agencije Uniomedia Communications, Inventa, te DraftCFB, koje djeluju u pet zemalja regije: Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Srbija i Slovenija.

Panasonic ističe kako je vrlo zadovoljan rezultatima kampanje odnosno broja fanova koji su čak nadmašili Facebook fanove na većim tržištima poput Australije, Njemačke ili Španjolske. Zimo je također posjetio Panasonicov event na kojem smo probali proizvode sa naglaskom na 3D tehnologiju, a o kojima možete pročitati ovdje i ovdje.