Renaultova strategija elektrifikacije uključuje i dozu nostalgije i prisjećanja na neke stare i iznimno uspješne modele bogate povijesti francuske tvrtke. Tako su oživjeli legendarni Renault 4, kao i model Renault 5, koji sada dolaze s električnim modelima i dizajnom djelomično podsjećaju na stare automobile koji su bili čest prizor i na hrvatskim cestama.
Ova strategija, barem se tako čini na početku, donosi i uspjeh, barem na domaćem tržištu. Naime, prodajne brojke za studeni pokazuju kako je u toj zemlji porastao interes za električnim automobilima, a kupce e-vozila naročito je privukao jedan francuski model. Dok je ukupna brojka prodanih automobila na francuskom tržištu manja za čak 12,7 posto u odnosu na studeni prošle godine, značajno je porastao udio hibrida i električnih automobila. Vozila s električnim motorima u jedanaestom mjesecu ove godine tako su zauzela 15 posto ukupne prodaje na tržištu automobila, što je dobar znak i za budućnost.
Najprodavaniji električni automobil u prošlom mjesecu na francuskom tržištu bio je Renaultov R5 E-Tech - prodano je 3316 komada, što su odlične brojke te je taj automobil nadmašio čak i prodajne brojke najprodavanijeg automobila na svijetu prošle godine, Teslina Modela Y. Dok je R5 E-Tech bio najprodavaniji električni model, na ukupnom automobilskom tržištu u Francuskoj zauzeo je solidno sedmo mjesto. Što se Modela Y tiče, on je također prilično popularan u toj zemlji, no prošlog mjeseca ipak nije mogao konkurirati električnom Renaultu 5 te je tijekom trideset dana studenog prodano 3175 komada toga Teslina automobila u Francuskoj, dok je treći model na toj listi Citroenov e-C3 s 1239 prodanih komada.
Bit će zanimljivo pratiti kakva će biti potražnja za ovim električnim modelom Renaulta i nakon nekoliko mjeseci jer sada je, kao potpuno novi automobil, sigurno privukao veću pozornost vozača koji su željeli kupiti električno vozilo, a možda i kojeg nostalgičara koji je prije tridesetak godina vozio staru verziju toga automobila s benzinskim motorom.
Izvor: Electrek