Google troši enormnu količinu novaca, tehničkih, ljudskih i svih ostalih resursa kako bi zadržao vjeru u njegovu oglašivačku politiku, jer bez toga model prihoda postaje upitan.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

U izvješću koje je objavila kompanija na službenom blogu za Google AdWords prezentirani su svi obrađeni podaci za 2013. u kojima su prikazane neke od metoda i trendovi blokiranja oglasa prevaranata i onih koji prodaju "falš" proizvode. Tako je u prošloj godini Google sa svoje oglašivačke mreže maknuo preko 350 milijuna oglasa koji nisu zadovoljili kriterije, kao i 270.000 oglašivača koji su se također ogriješili o pravila.

Zanimljivo, broj nepodobnih oglasa je narastao u odnosu na 2012. sa 220 milijuna blokiranih na spomenutih 350 milijuna u prošloj godini, ali broj oglašivača rapidno pao, jer u 2012. ih je bilo čak 850.000, dok je taj broj prošle godine bio oko 270.000. Sve ostale podatke možete pogledati u infografici koju je Google kreirao upravo na osnovu ovog izvješća.