Gigant maloprodajnog lanca Wal-Mart od sada će kupcima ponuditi drugačije iskustvo kupnje, odnosno putem Facebooka slat će obavijesti o svojim proizvodima.

U svom naumu da krene stopama Amazona, Wal-Mart je uspio dogovoriti suradnju sa najvećom društvenom mrežom Facebookom putem koje će slati obavijesti fanovima svoje stranice o novostima u njihovim trgovinama.

My Local Walmart, ime je aplikacije na Walmartovoj stranici na Facebooku koja ima oko 9 milijuna fanova, a koje će omogućit svima njima da saznaju što se događa u trgovinama Walmarta u njihovoj blizini. Dakle, Walmart će pomoću Facebooka moći slati informacije fanovima o novim proizvodima i popustima, odnosno primat će oko dvije poruke tjedno o informacijama vezano uz njihovu lokalnu trgovinu.

Stephen Quinn, direktor marketinga u Walmartu istaknuo je kako ponekad međunarodna poruka nije relevantna, odnosno pomoću Facebooka moći će slati različite poruke o proizvodima, kao na primjer jednima će moći prodavati kremu za sunčanje, dok će drugima u isto vrijeme prodavati čizme za snijeg.

My Local Walmart do izražaja će doći za vrijeme blagdana kada će kupci moći preuzeti mape svojih lokalnih trgovina na kojoj će biti označena mjesta gdje se nalaze specifični proizvodi.

'Nemoguće je poslati kupcima generičku mapu' ističe Quinn, te dodaje 'Ovaj način omogućuje da pošaljemo mapu za svaku lokalnu trgovinu zasebno.'

Via Reuters

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju