Tvrtka koju je Yahoo kupio prije nešto više od mjesec dana od 17-godišnjeg Nicka D'Aloisio-a dobila je svoju ulogu u novoj Yahoo-ovoj aplikaciji.
Više o Nick-u možete pročitati u našem posljednjem broju ZIMO Magazinea, a njegova kompanija privukla je mnogo medijske pažnje nakon što je Yahoo objavio kako je kupio kompaniju za 30 milijuna dolara.
Razlog zašto je toliko Summly postao toliko popularan u medijima jest njegova tehnologija koja se temelji na ugovoru o licenciranju s organizacijom SRI.
Aplikacija nudi sažete priče novosti koje se objavljuju na portalu putem mobilne aplikacije, uz pozadinsku sliku koja se proteže preko cijelog zaslona. Tražilica je navodno dobila neke novosti i unaprjeđenja i za video i za pretraživanje slika, a također je moguće odabrati različite kategorije koje vas interesiraju.
TechCrunch piše kako je možda najimpresivnija značajka brzina korištenja aplikacije. Novi Yahoo dostupan je za korisnike iPhonea samo ako imaju otvoren račun u SAD-u, ostali će morati ipak malo pričekati.