Nakon gotovo dva desetljeća i Yahoo! je odlučio promijeniti svoj kultni logotip. Ali, ne odmah, u idućih mjesec dana svaki dan će predstaviti jednu verziju, a onda lansirati konačnu...

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Novi službeni logo Yahooa! biti će predstavljen 4. rujna. Do tada, jedna od najpoznatijih kompanija kada je u pitanju IT i web industrija, odlučila se malo „poigrati“. O čemu se točno radi, pojasnila je Kathy Savitt, direktorica marketinga.

„Naša je kompanija uvela mnoge novitete i promjene, udružili se s velikim umjetnicima, radimo konstantno na inovacijama. U tom smjeru će ići i naš logo, iako se neke stvari neće promijeniti. Zadržat ćemo boju, naš kultni uskličnik, a i dalje ćemo „jodlati“. Neke stvari nikada ne izlaze iz mode“, napisala je Savitt na Tumblru.

Kako će točno izgledati konačna verzija, u Yahoou! ne žele otkriti, ali su objavili kako će u idućih mjesec dana svakoga dana objaviti jednu verziju, prije nego što predstave završnu. Trideset dana odbrojavanja možete pratiti na Tumblru, Twitteru i Facebooku Yahooa!