Yahoo testira "Vjevericu" za dopisivanje s odabranim krugom ljudi

Yahoo s Vjevericom pokušava ponovno ući na tržište aplikacija za dopisivanje.

Martina Čizmić | 09.05.2018. / 11:42

Vjeverica (Foto: Thinkstock) (Foto: Thinkstock)

Aplikacije za razmjenu poruka u prosjeku zabilježe više od pet milijardi poruka mjesečno i ta brojka iz mjeseca u mjesec raste.

Najviše poruka, očekivano, razmijeni se na WhatsAppu i Facebook Messengeru.

No u igru ulazi i Yahoo sa svojom novom aplikacijom "Squirrel" (Vjeverica). Bez ikakve posebne najave i pompe, Yahoo je Vjevericu aktivirao u App i Google Play trgovinama.

Vjeverica nudi razmjenu poruka između prijatelja, obitelji i kolega s posla. Sve ono što nude i druge aplikacije, uz jednu ključnu razliku – u dopisivanje se može uključiti samo osoba koja dobije pozivnicu.

Korisnik Vjeverice aktivira razgovor i potom direktan link šalje osobi s kojom želi komunicirati.

Trenutačno je problem što da biste koristili Vjevericu, morate dobiti aktivacijski kod od nekoga ili ga zatražiti direktno od Yahooa.

Iz Oatha (vlasnika Yahooa) poručili su kako je aplikacija još uvijek u fazi testiranja, ali da im je glavna ideja da upravo pozivnicama poboljšaju grupnu komunikaciju u svakodnevnom životu.

Hoće li im uspjeti, tek će se vidjeti. Zasad su uspjeli tek razbjesniti korisnike koji su poželjeli isprobati Vjevericu, a onda otkrili da im treba aktivacijski kod.

Ekipa TechCruncha koja je uspjela isprobati Vjevericu piše kako je najsličnija starom IRC-u (programu za razmjenu poruka u stvarnom vremenu koji je postojao prije društvenih mreža) koji je imao različite "sobe" u kojima su se mogli voditi različiti razgovori.

Yahoo Squirrel \"Vjeverica\" (Foto: Screenshot/Zimo) (Foto: Screenshot/Zimo)

Oni koji su pozvani u razgovor mogu ući u glavnu sobu i stvoriti sporedne sobe za različite teme ili razgovore.

Razgovori u sobama mogu se pauzirati, odnosno moguće je isključiti obavijesti o novim porukama ako vas ne zanimaju.

Stariji korisnici lako će se prisjetiti kako je dopisivanje izgledalo u vremenu prije mobilnih aplikacija i društvenih mreža. Mlađima će ipak trebati vremena da shvate kako cijela stvar funkcionira.

Usput, treba istaknuti kako ovo nije prvi Yahooov pokušaj stvaranja aplikacije za dopisivanje. Yahoo Messenger lansiran je još davne 1998. godine i bio je jedan od prvih programa za razmjenu poruka u stvarnom vemenu, no s pojavom mobilnih telefona odnosno pametnih telefona Yahoo Messenger pao je u zaborav.

Inače, treba istaknuti kako su upravo WhatsApp napravili bivši zaposlenici Yahooa. A onda ga je kupio Facebook.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti