Popularno energetsko piće Powerade, inače u sastavu Coca-Cola grupacije, odlučilo je na zabavan način podići svjesnost o brendu, tako što su običan štand učinili mobilnim i kada god bi netko posegnuo za promotivnim primjerkom pića štand bi krenuo niz ulicu te su ljudi morali potrčati za njim kako bi dobili svoje osvježenje. Ovo je odličan primjer marketinške akcije koja osim očitog efekta dijeljenja besplatnog proizvoda, što uvijek pali kod ljudi jer jednostavno takvi smo, ima i za cilj povezati vrijednost Poweradea kao energetskog pića koje adekvatno zadovoljava potrebe upravo nakon fizičkih aktivnosti, a u ovom video oglasu to je odlično prikazano.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?