Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Powerade mobilnim štandom natjerao ljude da trče za promotivnim primjerkom pića i tako povezao brend i navike potrošača.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 07.09.2013. / 17:15 komentari
Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Popularno energetsko piće Powerade, inače u sastavu Coca-Cola grupacije, odlučilo je na zabavan način podići svjesnost o brendu, tako što su običan štand učinili mobilnim i kada god bi netko posegnuo za promotivnim primjerkom pića štand bi krenuo niz ulicu te su ljudi morali potrčati za njim kako bi dobili svoje osvježenje. Ovo je odličan primjer marketinške akcije koja osim očitog efekta dijeljenja besplatnog proizvoda, što uvijek pali kod ljudi jer jednostavno takvi smo, ima i za cilj povezati vrijednost Poweradea kao energetskog pića koje adekvatno zadovoljava potrebe upravo nakon fizičkih aktivnosti, a u ovom video oglasu to je odlično prikazano.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku

Vezane vijesti