Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Powerade mobilnim štandom natjerao ljude da trče za promotivnim primjerkom pića i tako povezao brend i navike potrošača.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 07.09.2013. / 17:15 komentari
Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Popularno energetsko piće Powerade, inače u sastavu Coca-Cola grupacije, odlučilo je na zabavan način podići svjesnost o brendu, tako što su običan štand učinili mobilnim i kada god bi netko posegnuo za promotivnim primjerkom pića štand bi krenuo niz ulicu te su ljudi morali potrčati za njim kako bi dobili svoje osvježenje. Ovo je odličan primjer marketinške akcije koja osim očitog efekta dijeljenja besplatnog proizvoda, što uvijek pali kod ljudi jer jednostavno takvi smo, ima i za cilj povezati vrijednost Poweradea kao energetskog pića koje adekvatno zadovoljava potrebe upravo nakon fizičkih aktivnosti, a u ovom video oglasu to je odlično prikazano.

tri vijesti o kojima se priča Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London? Nadzor, ilustracija Budite na oprezu "Gledamo vas": Žena ostala u šoku kada je pronašla čudan uređaj u dvorištu, a odmah je reagirala i policija Južni pol Sunca Terra incognita Solar Orbiter snimio ono što nitko dosad nije vidio i otkrio pravi kaos na Suncu

Vezane vijesti

Još vijesti