Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Powerade mobilnim štandom natjerao ljude da trče za promotivnim primjerkom pića i tako povezao brend i navike potrošača.

Zimo Zimo Filip Šturman | 07.09.2013. / 17:15

Za besplatni Powerade valja se pomučiti

Popularno energetsko piće Powerade, inače u sastavu Coca-Cola grupacije, odlučilo je na zabavan način podići svjesnost o brendu, tako što su običan štand učinili mobilnim i kada god bi netko posegnuo za promotivnim primjerkom pića štand bi krenuo niz ulicu te su ljudi morali potrčati za njim kako bi dobili svoje osvježenje. Ovo je odličan primjer marketinške akcije koja osim očitog efekta dijeljenja besplatnog proizvoda, što uvijek pali kod ljudi jer jednostavno takvi smo, ima i za cilj povezati vrijednost Poweradea kao energetskog pića koje adekvatno zadovoljava potrebe upravo nakon fizičkih aktivnosti, a u ovom video oglasu to je odlično prikazano.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti