Već su se na brojnim portalima i društvenim mrežama pojavili komentari kako je ovakav način promocije nove generacije Microsoftovog operativnog sustava neprikladan, ali marketinški stručnjaci za Windows 10 očigledno su procijenili drugačije.

Naglasak je, zapravo, na tome kako će djeca koja su prikazana u spotovima za Microsoft Windows 10 operativni sustav imati "lakši život jer će odrastati uz Windows 10". Je li tome baš tako, nismo sigurni, kao što nismo sigurni da će djeca iz krajeva koji su predstavljeni u spotu uošće imati šansu vidjeti računalo, a kamo li raditi na Windows 10 OS-u. Poanta priče je, između ostalog u tome da će Windows 10 biti na određeni način "vječan", jer Microsoft, kao što je najavljeno, više neće producirati nove verzije svojeg operativnog sustava, barem ne s "brojčanim verzijama", kao što je to do sada bio slučaj. K tome, u Redmondu su doista uvjereni kako je njihov novi OS nešto što će nam svima, pogotovo najmlađima, doista olakšati život. 

Jer, djeca će, navodno, "dobiti nove, bolje stvari", naravno kada je u pitanju tehnološki napredak, iako je jedino objektivno pitanje u kakvom će svijetu djeca odrastati... Uglavnom, "dječja kampanja", kako je neki nazivaju, krenula je s objavom na službenom Windows YouTube kanalu pod nazivom "Budućnost kreće sada". Upravo s današnjim danom će krenuti televizijska kampanja na području Sjedinjenih Američkih Država, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Japanu, Australiji i Njemačkoj. Ostatak planete če također biti "bombardiran" reklamama za Windows 10 operativni sustav koji će službeno biti predstavljen javnosti 29. srpnja.