Hrvatski startup Trakbar predstavio je svoja poslovna rješenja za barove i restorane pred više od 150 investitora i partnera koji su se okupili na Demo Dayju u Berlinu. U sklopu Demo Daya 10 najboljih startupova, finalista globalnog programa Metro Accelerator powered by Techstars prezentiralo je svoja tehnološka rješenja za HoReCa sektor. Program je trajao 15 tjedana. Deset tvrtki iz osam zemalja održalo je 1000 sastanaka s mentorima u prva dva tjedna, nakon čega su dvije tvrtke potpuno promijenile svoje poslovanje.

Na samom početku David Brown iz Techstarsa otkrio neke zanimljive brojke vezane uz Techstarsove akceleratorske programe.

1600 kompanija završilo je naše programe i te su kompanije prikupile 5 milijardi dolara investicija, istaknuo je Brown.

Upravo je i zagrebački Trakbar svoju prezentaciju na Demo Dayu iskoristio kako bi se predstavio potencijalnim investitorima koji bi im omogućili širenje na nova tržišta.

Gabrijela Lovrić u Berlinu (Foto: Zimo)

Trakbarovo pametno poslovno rješenje temelji se na poslovnoj inteligenciji za male i srednje ugostiteljske objekte (barove i restorane), a istovremeno olakšava donošenje svakodnevnih odluka kroz precizno predviđanje prometa, potrošnje i stanja zaliha. Tako omogućuje ugostiteljima optimizaciju cjelokupnog poslovanja koja štedi vrijeme i novac.

Tijekom samog predstavljanja Trakbara, njegova suosnivačica Gabrijela Lovrić pokazala je što ostvarili u protekla tri mjeseca u Metro Accelerator powered by Techstars programu, ali i koji su im planovi za dalje. Investitore je posebno zaintrigiralo ono što je Trakbar već postigao.

Trakbar može s 90-postotnom točnošću predvidjeti što ugostitelji moraju naručiti u sljedećih 30 dana, a da ne naruče previše, ali i procijeniti koliko će zaraditi te prikazati tko je od osoblja uspješniji od ostalih. Naše je rješenje isprobalo 300 klijenata u 5 zemalja, a pilot projekte u suradnji s partnerima pokrenuli smo u Norveškoj i Hrvatskoj, istaknula je Gabrijela te najavila kako će u 2019. godini nastaviti sa širenjem na nova tržišta i novim zapošljavanjem.

Kao posebnu prednost Trakbara istaknula je pristup velikoj količini podataka do koje, tvrtke koje se bave prodajom klijentima u sektoru ugostiteljstva, zapravo ne mogu.

Iako na razvoju Trakbara rade posljednje tri godine, veću financijsku podršku (120 tisuća eura) dobili su od Metroa ulaskom u program Akceleratora, a sad im trebaju dodatna sredstva za izlazak na nova tržišta.

Tražimo investitore kako bismo prikupili 700 tisuća eura koliko nam treba za širenje na nova tržišta, među kojima je i SAD, otkrila je Gabrijela.

Da je njihovo poslovno rješenje veoma zanimljivo potvrdio je i CEO Metroa, Olaf Koch koji je upravo Trakbar istaknuo kao veoma inventivnu poslovnu ideju koja se savršeno uklapa u novu Metroovu digitalnu platformu koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, DISH, te je uvjeren kako će njegovu vrijednost prepoznati i Metroovi klijenti.