Zanimljiva analiza pokazala koji je filter za snimke najpopularniji i tko ga je najviše koristio

Milijuni ljudi svakodnevno koriste filtere na svojim snimkama. No, koji su najpopularniji?

Martina Čizmić | 24.12.2021. / 10:01

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Milijuni ljudi diljem svijeta svakodnevno koriste filtere na fotografijama i videima koja objavljuju na društvenim mrežama ili šalju prijateljima. Neki od tih filtera koriste se za zabavu (pogotovo u ovo blagdansko vrijeme), drugi pak uljepšavaju osobe na slici. 

Otakako je Viber u suradnji sa Snapchatom lansirao Viber Lenses, napravljeno je više od 50 milijuna "filtriranih" snimaka. No, zanimljiva analiza pokazala je tko najčešće koristi filtere. 

Prema podacima iz Vibera, tijekom 2021. hodine, žene su koristile filtere puno više o muškaraca – čak 46% mjesečno aktivnih korisnika Vibera (MAU) i 56% korisnika Lenses su žene. Neznatno je veća i vjerojatnost da će žene više koristiti filtere – 59% žena koje koriste filtere će snimiti zapis o tome putem fotografije ili videa, a 30% njih će tu snimku i poslati. S druge strane, 55% muškaraca koji koriste filtere će se snimiti putem fotografije i videa, a samo 27% njih će ih i poslati.

Koji su filteri bili najviše korišteni? Prema podacima, filter “Cartoon Face” s kojim dobijete velike oči i dug jezik – bio je najpopularniji. Modni časopisi su ove godine promovirali crvenu boju kose kao najtrendi boju za 2021., a taj se trend prelio i na AR filtere, budući da je "Red Head" – filter s kojim korisnik ima dugu, crvenu kosu - bio drugi najpopularniji filter na Viberu. Na trećem mjestu je filter "Halloween Elements", s kojim korisnici mogu staviti strašnu masku na lice. „Tiger Lenses“ filter kreiran je zajedno s Svjetskim fondom za divlje životinje (WWF) te je bio iznimno popularan.

Podaci su pokazali da korisnici u dobnoj skupini od 30 – 40 godina najviše uživaju u korištenju AR filtera te čine najveći segment korisnika Viber Lenses (čak 23%), a slijede ih korisnici u dobnoj skupini 40 - 60 (18%). Korisnici mlađi od 17 godina predstavljali su 13% korisnika Lenses. Početkom školske godine u Hrvatskoj je lansiran filter koji je postao jedan od omiljenijih – korisnici su skoro 600.000 puta komunicirali s gatarom kako bi vidjeli što će biti njihov budući posao.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti