Twitter je vjerojatno najvažniji način komunikacije Elona Muska. Na toj mreži često objavljuje novitete i planove svojih kompanija te komunicira s brojnim fanovima i kritičarima Tesle i SpaceX-a, koji ga ponekad trolaju, a ponekad postavljaju pitanja o budućnosti kompanija i proizvoda te nije rijetko da im Musk direktno odgovara preko te mreže.
Kako je Tesla prošle godine raspustila odjel za odnose s javnošću, za komunikaciju s medijima i korisnicima zaposleni su specijalisti za korisničku podršku koji su "prva linija obrane Tesle i najbolji predstavnici njihova brenda". Kompanija je sada raspisala novi natječaj za posao u kojem se traži još jedan specijalist za podršku, no posebno je zanimljiva uloga koju će imati u kompaniji. Naime, među inim, pratit će i obraćanja i kritike Elonu Musku na društvenim mrežama, a kako je on najaktivniji na Twitteru, jasno je da će najveća pažnja biti usmjerena upravo na tu platformu.
Iako je Musk, kako smo napomenuli, prilično aktivan na Twitteru, broj poruka koje dobiva i objava u kojima je označen, a u kojima se kritizira, hvali ili netko ima neko pitanje za njega, zaista je velik. Sve te upite, pohvale i kritike Musku je teško, odnosno nemoguće pratiti jer osim što mora pratiti Twitter ima i ostale obveze – npr. voditi najvrjedniju automobilsku kompaniju na svijetu, pripremati SpaceX za nove svemirske pohode, uključujući i uključenost u razvoj rakete koja jednom ljude treba odvesti na Mars. Također, ne treba zaboraviti niti Neuralink i The Boring Company.
Što se tiče uvjeta koje treba zadovoljiti da biste radili za Muska, od kandidata se zahtjeva "timski duh", kao i godina dana iskustva u pozivnom centru ili slično radno iskustvo.
Izvor: Engadget