„One Channel“, kako je Google nazvao novi redizajn YouTube kanala, od danas je dostupan za sve korisnike. O čemu se točno radi, već smo pisali ranije, no vrijedi još jednom istaknuti one osnovne crte novog dizajna.
tri vijesti o kojima se priča


Prije svega, uvedena je skalabilnost da svaki YouTube kanal uvijek izgleda odlično, bez obzira s kakvog ekrana se gleda (smartphone, tablet, desktop). Novina je i mogućnost stavljanja svojevrsnog trailera za cijeli kanal u kojem se njegov autor može predstaviti kako bi korisnike potaknuo da prate njegove redovite updateove. Naravno, po uzoru na Google+ uvedena je cover fotografija koja bi trebala pojačati vizualni intezitet.
Iako je ovo dobrodošla promjena za većinu YouTube korisnika, oni veći kanali s milijunima pretplatnika mogli bi ostati zakinuti s mogućnošću dosadašnje poprilično velike manipulacije vlastitim dizajnom pošto ovaj novi baš i ne dopušta napuštanje osnovnog zamišljenog koncepta.
Kako god, 'One Channel' unatoč tome što nije neki veliki korak naprijed u vizualnom kontekstu, svakako je u skladu s promjenama koje Google provodi u cijelom svojem ekosustavu. Osim u izgled, Google ulaže velike novce i u produkciju specijaliziranog YouTube sadržaja, na što smo se također nedavno osvrnuli.