„One Channel“, kako je Google nazvao novi redizajn YouTube kanala, od danas je dostupan za sve korisnike. O čemu se točno radi, već smo pisali ranije, no vrijedi još jednom istaknuti one osnovne crte novog dizajna.

Prije svega, uvedena je skalabilnost da svaki YouTube kanal uvijek izgleda odlično, bez obzira s kakvog ekrana se gleda (smartphone, tablet, desktop). Novina je i mogućnost stavljanja svojevrsnog trailera za cijeli kanal u kojem se njegov autor može predstaviti kako bi korisnike potaknuo da prate njegove redovite updateove. Naravno, po uzoru na Google+ uvedena je cover fotografija koja bi trebala pojačati vizualni intezitet.

Iako je ovo dobrodošla promjena za većinu YouTube korisnika, oni veći kanali s milijunima pretplatnika mogli bi ostati zakinuti s mogućnošću dosadašnje poprilično velike manipulacije vlastitim dizajnom pošto ovaj novi baš i ne dopušta napuštanje osnovnog zamišljenog koncepta.

Kako god, 'One Channel' unatoč tome što nije neki veliki korak naprijed u vizualnom kontekstu, svakako je u skladu s promjenama koje Google provodi u cijelom svojem ekosustavu. Osim u izgled, Google ulaže velike novce i u produkciju specijaliziranog YouTube sadržaja, na što smo se također nedavno osvrnuli.