Nestašica čipova i komponenata osjeća se u svim industrijama, a najteže je prošla automobilska industrija. Među inim, velikih problema ima i Škoda. Trenutačno su u njihove dvije tvornice u Češkoj tisuće automobila “na čekanju”, odnosno ne mogu ih dovršiti jer nemaju dovoljno čipova. To nije problem samo za ovog proizvođača automobila, već dijelom i za češko gospodarstvo u kojem je upravo automobilska industrija jedna od najvažnijih industrijskih grana.
Situacija je eskalirala do te mjere da su iz Škode najavili da će krajem rujna zaustaviti proizvodnju na tjedan dana. Ipak, nadaju se kako će se stvari popraviti te da će se proizvodnja automobila u posljednjem kvartalu oporaviti: Očekujemo da će se situacija s opskrbom popraviti do kraja godine, poručili su iz tvrtke.
Kao razloge pojačane nestašice čipova u zadnje vrijeme zbog kojih su odlučili privremeno stopirati proizvodnju, iz Škode su za Reuters komentirali posljednji val novog koronavirusa koji se proširio u azijskim zemljama poput Malezije, zbog čega su proizvođači čipova morali zatvoriti tvornice. To se odrazilo na cjelokupnu automobilsku industriju čiji su se proizvođači morali prilagoditi situaciji - pa tako i Škoda.
Osim Škode, u Češkoj tvornice imaju još dvije velike automobilske kompanije - južnokorejski Hyundai Motors te japanska Toyota Motors, a tijekom posljednjih mjeseci i Toyota je u nekoliko navrata privremeno stopirala proizvodnju svojih vozila. Škoda je dio Volkswagen Grupe, čiji je dio i Seat koji također ima problema s nestašicom čipova. Ova je kompanija također najavila kako će nastaviti s privremenim pauziranjem proizvodnje i sastavljanja dijelova automobila u svojim tvornicama u Španjolskoj i to ne samo tijekom ove, već i u 2022. godini.