Iako Ford sa svojim modelom Mustang Mach-E tek ulazi na tržište električnih vozila, njihovi su planovi i ambicije iznimno velike te vjeruju kako će njihova vozila korisnicima donijeti ono što im ne može ponuditi Tesla. Iako Muskova kompanija dominira tržištem e-vozila, konkurencija je sve veća te će Musku sve veća prijetnja biti tradicionalne automobilske kompanije koje ulažu desetke milijardi dolara u elektrifikaciju.

Slika nije dostupna Karizmatični automobil koji će promijeniti pravila igre: Stiže "prvi pravi konkurent Tesli"

Darren Palmer, globalni direktor Forda za električna vozila, tako se u nedavnom intervjuu o stanju na tržištu e-automobila i dolasku modela Mach-E na tržište dotakao Tesle prema kojoj je uputio kritike i rekao da je kupovina njihovih vozila pristanak na kompromis. Iako nije spomenuo samo ime Muskove kompanije, rekao je kako na Mustangu Mach-E vrata savršeno pristaju na karoseriju, plastika je iste boje kao i ostali materijali, branici ne ispadaju, krov ne ispada kada se opere, a kvake ne zapnu na hladnom vremenu. Sve su ovo problemi koji su u prošlosti mučili vlasnike Teslinih vozila pa je jasno na koga je Palmer mislio s navedenim citatom.

U razgovoru za Autoblog, on je Ford i ono što žele napraviti na tržištu električnih vozila usporedio s - Appleom. Kaže da, kada je Jobs lansirao iPhone 2007., Apple je promijenio način na koji koristimo telefon koji je “postao internetski portal”. Tada mnogi još nisu vidjeli prednosti iPhonea, već mane jer se morao puniti svake noći, a baterija na tadašnjim telefonima trajala je danima. No kada su ljudi zaista isprobali Appleov telefon i sve njegove prednost, bili su impresionirani. Električni automobili mogu biti takvi, komentirao je Palmer dajući do znanja da je ljudima potrebno objasniti sve prednosti i jake strane e-vozila u odnosu na klasične automobile s benzinskim i dizelskim motorima.

Elon Musk Appleov promašaj stoljeća: Elon Musk htio je prodati Teslu Appleu za desetinu trenutačne vrijednosti

Smatra kako ljudi ne bi trebali razmišljati o električnim vozilima zbog regulative, već trebaju imati želju i strast prema takvim vozilima. Na Electreku kažu kako kritike koje je Palmer rekao za Teslu stoje te su neki njihovi automobili zaista imali navedene probleme. No ta medalja ima i drugu stranu, a to je da Teslini automobili imaju veći doseg, brže punjenje te su učinkovitiji u odnosu na Mach-E.

Za potencijalne i buduće kupce, najvažnije je da postoji izbor i konkurencija zahvaljujući kojoj na tržištu možemo očekivati veliki broj vozila koji će imati pluseve i minuse te je na samim korisnicima da od tog raznolikog izbora odaberu ono što će najbolje odgovarati njihovim potrebama (i džepu).

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju