Amazon im ukrao zabavu: Umjesto novog PlayStationa dobili su prazne kutije i hranu za mačke

Možemo samo zamisliti razočaranje gamera koji su, nakon što su otvorili paket u kojem je trebala biti nova plejka, pronašli fritezu ili hranu za mačke.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 25.11.2020. / 11:45

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Konzole nove generacije trenutačno su vruća roba i vjerojatno najpoželjniji predmet gamera diljem svijeta. No problem je što proizvodnja, pogotovo u ovoj pandemičnoj godini, ne može pratiti veliku potražnju tako da svi koji žele novi PlayStation ili Xbox, neće moći dobiti željenu konzolu tako skoro. Zato ljubitelji gaminga žele što prije naručiti konzolu kako bi bili sigurni da će nadolazeće božićne praznike moći uživati u igranju na novom naprednom hardveru.

Slika nije dostupna Kakvo će to biti razočaranje kada stigne paket: Mnogi su na Amazonu kupili pogrešnu konzolu

Više gamera iz Velike Britanije na teži je način saznalo da ne mogu biti sigurni da će konzolu dobiti čak i kada je uspiju naručiti i platiti, a krivac zato je - Amazon. Naime, dio Britanaca koji su ipak uspjeli naručiti PlayStation 5 nakon dolaska paketa dočekala su neugodna iznenađenja. Više ljudi prijavilo je prazne kutije ili pakete u kojima su se, umjesto plejke, nalazili različiti proizvodi koje nisu naručili.

Jedna je gamerica tako na Twitteru objavila kako je, nakon što PlayStation 5 koji je kupila preko Amazona nije dostavljen kada je trebao, naknadno primila paket u kojem se nalazila - friteza. Kupcima plejke koji su primili prazne pakete Amazon nije bio od pomoći i ne želi im poslati nove uređaje ili vratiti novac, a mrežom kruže glasine kako su se takvih paketa tijekom transporta dokopali pljačkaši koji su uzeli konzole i prazni paket proslijedili na adresu naručitelja.

Osim praznih kutija i friteza, neki koji su naručili konzole dobili su kavomate, masažere za stopala pa čak i mačju hranu.

Slika nije dostupna Izvršni direktor Sonyja komentirao globalnu potražnju za PlayStationom 5: “Apsolutno sve je rasprodano”

Iz Amazona su za The Independent potvrdili ovaj problem te su se ispričali korisnicima koji nisu dobili proizvode koje su naručili. Kažu da su pokrenuli istragu i kontaktirali sve kupce koji nisu dobili naručene proizvode kako bi te probleme riješili što prije.

 



 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti