Automobili postaju preveliki: Više od polovice novih vozila preširoko je za tipično parkirno mjesto

Istraživanje je objavljeno dok se Pariz sprema glasati o povećanju naknada za parkiranje za veće i teže automobile – prvenstveno SUV-ove.

Hina | 25.01.2024. / 10:14

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Otprilike polovica svih novih automobila preširoka je za tipično parkirno mjesto u europskim gradovima, prema novoj studiji, dok se poziva da se preokrene trend SUV-ova i većih vozila.

Prema kampanji Transport & Environment, prosječni novi automobil svake dvije godine postaje širi za 1 cm, a tipična širina automobila sada iznosi 180,3 cm, što je porast u odnosu na 177,8 cm iz 2018.

Grupa kaže da su među 100 najpopularnijih automobila u Europi 52 preširoka za tipično parkirno mjesto na ulici od 180 cm u velikim gradovima kao što su London, Pariz i Rim.

Također se kaže da sve veći broj velikih SUV vozila ostavlja premalo prostora za ulazak i izlazak putnika iz vozila.

Jeep Wrangler Jeep planira električne verzije Wranglera i Grand Cherokeeja

VW ID.2all SUV Može li ovaj SUV preokrenuti ploču za Volkswagen na tržištu e-automobila?

Automobili su desetljećima postajali sve širi i taj će se trend nastaviti sve dok ne postavimo strožu granicu. Trenutačno zakon dopušta da novi automobili budu široki kao kamioni, rekao je James Nix, voditelj politike vozila u Transport & Environment.

Rezultat su veliki SUV-ovi i kamioneti u američkom stilu koji se parkiraju na našim pločnicima i ugrožavaju pješake, bicikliste i sve ostale na cesti.

Istraživanje je objavljeno dok se Pariz sprema glasati o povećanju naknada za parkiranje za veće i teže automobile – prvenstveno SUV-ove.

Referendum se održava 4. veljače kako bi se utrostručila cijena parkiranja za takva vozila, iako se to ne bi odnosilo na stanovnike Pariza, već na one koji ga posjećuju.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti