zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Branša bez koje danas nije moguć uspjeh na tržištu: 'Niti jedna tvrtka ne može bez digitalnog marketinga'

11. izdanje SoMo Borca powered by Httpool donosi primjere najboljih digitalnih kampanja u ovoj i protekloj godini.

Zimo
Zimo | 26.10.2023. / 15:47 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Potraga za digitalnom agencijom često se svodi na onu: „Jel’ imaš nekog dobrog digitalca za preporučiti?“. Srećom, raspon znanja, iskustva i sjajnih rezultata na tržištu sve je veći, čime je i veća mogućnost odabira pouzdanog partnera. Ususret dodjeli nagrada SoMoBorac powered by Httpool, razgovaramo sa stručnjacima koji već godinama plove morem digitalnih kanala, navigirajući prema ciljevima, prateći metrike i optimizirajući kampanje. Usto, današnja priča dokazuje kako se sve dobre stvari ne događaju samo u Zagrebu, odnosno da se stručnjaci za performance marketing te tvorci impresivnih marketinških kampanja kriju i u drugim dijelovima Hrvatske.

tri vijesti o kojima se priča Materijal od karbonskih vlakana, ilustracija Iskoristili nanotehnologiju Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice Bubrežni kamenci, ilustracija Jedan potez, svi fragmenti Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca Poticanje rada mozga, ilustracija Eksperiment kanadskih znanstvenika Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina

Naši sugovornici su osječka Escape Digital Agency te splitski SeekandHit koji se slažu da je digital i dalje najmjerljiviji oblik oglašavanja, iako napominju da je zaštita privatnosti promijenila provedbu kampanja.

Duje Kundid, performance marketing expert iz SeekandHit, ističe da je preciznost, ne nužno manja, ali znatno drugačija nego prije par godina, jer, od pojave ITP-a (intelligent tracking prevention na Safariju) i generalno cijele privacy first ekosfere, postoji mogućnost da kampanje ostanu bez zasluženog kredita.

Korisnik mora odobriti dijeljenje podataka za marketinške svrhe, kako bi se njegova konverzija povezala s vašom kampanjom. Stoga u SeekandHit, ovisno o potrebama kampanje, koristimo modelling i tehnike koje pospješuju modeliranje, poput Meta CAPI sustava koji nastoji povezati različite podatke s ciljem praćenja rezultata i mjerenja konverzije. Zato i očekujemo sve veći naglasak na lift pristupima i Marketing Mix Modelingu, tehnici utvrđivanja utjecaja različitih povijesnih faktora poput veličine medijskog budžeta i odabira kanala, na predviđanje prodaje u budućnosti, govori Duje.

S njim se slaže i Damir Podhorski, CEO Escape Digital Agency, koji navodi da posljednjih godina zamjećujemo porast upotrebe umjetne inteligencije i strojnog učenja, kako na samim Meta platformama, tako i izvan. Prema njegovom mišljenju, umjetna inteligencija je omogućila dublje razumijevanje podataka i preciznije, personalizirane kampanje. Napredak na ovom području omogućio je također bolje analiziranje ponašanja korisnika, kvalitetniju upotrebu podataka koje možemo dobiti i, naravno, optimiziranje rezultata.

Klijenti danas puno bolje razumiju digitalni marketing

Upravo zato navodi da trenutno ne postoji najvažnija metrika za vrednovanje učinka digitalne kampanje, već da ona uvelike ovisi o ciljevima samog projekta.

Najvažnija metrika za mjerenje i vrednovanje svakako je financijski povrat koji određena digitalna kampanja ostvaruje, jer se, u konačnici, od svake kampanje u koju se ulažu određeni resursi očekuje povrat koji je veći od uloženog, kaže Damir.

U SeekandHitu pak navode da su više usmjereni na metrike koje bolje objašnjavaju kako kampanje pridonose cjelokupnom klijentovom poslovanju, nego na “vanity” metrike. Chief Data Officer Ivan Frančešević dodaje kako se mnogo klijenata i dalje oslanja na potonje metrike, jer je kroz lajkove i shareove lakše uspoređivati svoj performans s ostatkom industrije, a i „direktori najlakše nalete na njih“.

Vanity metrike imaju smisla ako se na njih gleda kao sekundarne KPI-eve, a ne podatke presudne za optimizaciju budžeta. Klijentima uvijek ukazujemo na činjenicu da popravljanje vanity metrike ne mora nužno značiti bolje rezultate, već da trebaju bolje razumjeti omjere i pronaći „sweet spot“ do kojeg se isplati ulagati u poboljšavanje istih, navodi Ivan.

U SeekandHit agenciji ističu da klijenti danas puno više razumiju područje digitalnog marketinga nego prije pet ili šest godina te da imaju klijente s kojima raspravljaju o kompleksnim temama, kao što su lift studije, MMM modeling, kompleksni A/B testovi, atribucija, utjecaj online aktivnosti na offline prodaju te generalno o kompletnoj digitalnoj strategiji. No, opet, navode da postoje i klijenti koji su tek kročili u svijet digitalnog marketinga. Kod njih je, kažu, u početku potrebno uložiti nešto vremena u edukaciju, ali u konačnici bolje razumijevanje tematike od strane klijenta dovodi do kvalitetnije suradnje i kasnije do priče o kompleksnijim temama. 

Komunikacija agencije i klijenta nosi barem 50 posto uspješne suradnje

U Escapeu se slažu s kolegama iz SeekandHit agencije oko važnosti edukacije, te ističu kako se u početku takve vrste suradnje trude definirati ciljeve i uključuju klijente u proces planiranja i razvoja strategije.

Upravljanje očekivanjima je ključno. Jasnije postavljanje realnih ciljeva i stvarnih rezultata pomaže klijentima da razumiju što mogu očekivati. Redovita komunikacija, transparentno izvještavanje i analiza rezultata omogućuju im da prate napredak i vide kako se njihova ulaganja pretvaraju u konkretnu vrijednost. Kada je riječ o vrednovanju ishoda, koristimo mjerljive metrike kako bismo pratili učinkovitost kampanja. Surađujemo s klijentima kako bismo interpretirali rezultate i prepoznali prilike za optimizaciju, objašnjava Damir.

Agencije se često susreću i s klijentima koji rezultate očekuju odmah te se iznenade kada već nakon par dana ne vide ishode kampanje. U takvim situacijama su izuzetno važni optimizacija i testiranje, govori Duje, kao što je i važno poznavati poslovanje klijenta, odnosno njegovu poslovnu strategiju – kako formira cijenu, zbog čega mu je minimalni iznos košarice takav kakav jest, kakvo je stanje sa zalihama, kakav je web i brzina… Komunikacija agencije i klijenta, ističe, nosi barem 50 posto uspješne suradnje.

Damir pak navodi da će klijenti biti zadovoljni rezultatima, ako se postavi realno očekivanje za određeni period kampanje. Stoga na početku svake kampanje treba procijeniti kakve su okolnosti u datom trenutku, kakva je kreativa i što se želi postići samom kampanjom.

Nakon inicijalnih rezultata kampanje slijedi optimizacija, u kojoj je ključ uspješnog oglašavanja. Testiranje se na našim područjima može napraviti bez prevelikih komplikacija, a rezultati koji su dobiveni pomažu i u kreiranju budućih kampanja. Svako dosadašnje testiranje uglavnom je potvrđivalo ono što smo i očekivali, iako su iznenađenja uvijek moguća, naglašava Damir te dodaje da je u tom kontekstu jako važna podrška Mete u provedbi kampanje, odnosno Httpoola koji je njihov službeni predstavnik za naše područje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje

Sve prepreke na koje nailaze u Escapeu, govori, rješavaju vrlo uspješno i u najkraćem mogućem roku. Zbog toga im je obostrana suradnja vrlo važna, a postoji čak i interna šala o slanju feedbacka - ako ne javiš da nešto ne radi, sigurno se neće samo popraviti.

Duje iz SeekandHit agencije pak navodi da, kada su tek krenuli raditi s Meta platformama, njihov službeni support nije bio zadovoljavajuć, kao da hrvatsko tržište nisu shvaćali ozbiljno. No, otkad je krenula suradnja s Httpoolom, podrška je vrhunska – prate ih i podržavaju na cijelom balkanskom području te svaki izazov rješavaju u najkraćem roku.

Istovremeno, Httpool svojim partnerima daje know-how i podršku u korištenju najnovijih Meta alata. Od primjera bih izdvojio jednog klijenta koji prodaje proizvode izrazito niske marže. Uz pomoć dynamic prospecting kampanja te targetinga široke publike, uspjeli smo povećati webshop prodaju. Tijekom ovogodišnje Back2School kampanje, planiran je određeni budžet za Metu, no zahvaljujući proaktivnom planiranju i komunikaciji, već je nakon dva dana bilo jasno kako ćemo zbog fantastičnih rezultata morati uložiti još više. U ovom trenutku, kroz Metu smo uspjeli postići +219% transakcija, +230% prihoda pri +268% više ulaganja, a da smo pri tome ostali u granicama željenog ROAS-a, pojašnjava Duje.

Zaštita privatnosti utjecala je i na praćenje rezultata kampanje. Iz Escapea navode kako su, među ostalim i radi boljeg praćenja rezultata, krenuli s korištenjem Meta CAPI sustava, dok SeekandHit zaključuje kako takav način praćenja može prepoznati i zabilježiti više konverzija od klasičnog praćenja putem browsera, te poručuju: više prijavljenih konverzija znači više informacija za optimizaciju kampanje i bolje rezultate.

Radili smo više integracija za klijente primarno koristeći Server Side Google Tag Manager i Meta Conversions API, te smo uvijek prilikom analize trackinga vidjeli veći match rate i poboljšanje kvalitete podataka, što je u konačnici imalo pozitivne efekte na kampanje, jer smo bili u mogućnosti bolje optimizirati ulaganja. Testirali smo u nekim situacijama i čistu CAPI implementaciju, bez pixela na client strani, te u pravilu vidjeli jednake rezultate kao i kada je integracija napravljena kroz client + CAPI metodu. Budući da ovakav pristup poboljšava UX zbog manjeg broja skripti koje se učitavaju na strani klijenta te zbog mogućnosti kontroliranja podataka koji se kada i kome šalju, smatramo da je server to server budućnost trackinga u marketingu. Dodatno će poboljšati kvalitetu podataka, ali i privatnost podataka, te premostiti neke rupe koje su se trenutno otvorile zbog orijentiranosti na privatnost, ističe Ivan iz SeekandHit agencije.

Metini alati uspješno kompenziraju ograničenja zaštite privatnosti

Iz dosad rečenog je jasno kako je kompaniji za ostvarenje uspješnih rezultata potreban partner koji poznaje alate, trendove i mogućnosti pojedine platforme. U SeekandHitu govore da klijenti mogu funkcionirati po “uradi sam” metodi ukoliko in-house imaju tim specijalista koji savršeno poznaju platformu za oglašavanje. Katkad se susreću, kažu, s mišljenjem klijenta “imam Facebook/Instagram, znam ga koristiti”, kada klijent nije svjestan da je Meta ekosustav jednako kompleksan kao i Googleov, a ponekad i kompleksniji kad se koriste sve značajke.

U Escapeu ističu da podrška agencije do izražaja dolazi posebno kad su prisutni ograničeni resursi vremena, materijala ili specijaliziranog znanja. Kao digitalna agencija, oni su kroz praksu puno naučili metodama pokušaja i pogreški, pa i slučajnih pogodaka, te kompletnu dosadašnju ekspertizu unose u svaki novi projekt. Dok je klijentu svaka izmjena pravila ili dolazak novog alata nepoznanica koja ga usporava u samostalnoj provedbi kampanje, agencijama je to pak dio svakodnevice i naučile su predviđati pogreške, reagirati kad sustav zakaže te izbjegavati zastarjele i manje učinkovite alate. Samostalno učenje i istraživanje alata i trendova zahtjeva predanost i vrijeme, dok partner s iskustvom može omogućiti klijentima da se usmjere na svoje glavne poslovne aktivnosti.

Zaključno, budući da je povod ovog razgovora SoMo Borac i mjerenje uspjeha oglašivačkih kampanja, postavlja se pitanje – može li brend danas uspjeti bez performance marketinga?

Niti jedan brand, tvrtka ili proizvod/usluga danas ne može bez nekog oblika digitalnog marketinga, bio to performance marketing, content marketing ili nešto treće. Danas je bitno u digitalnom marketingu napraviti dobar miks različitih kanala kojima će se na različite načine ciljati prava publika. Omjer ulaganja po kanalima ovisi o tome što je primarni cilj marketing strategije ili marketinške kampanje. Bez obzira na kanal uvijek je potrebno pratiti barem neke metrike koje će dati ocjenu uspješnosti marketinške kampanje, zaključuje Damir.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Sjećate se ove Muskove viralne objave s umivaonikom? Musk je sada otkrio da se umalo nije dogodila, evo zašto
Teatar apsurda
Sjećate se ove Muskove viralne objave s umivaonikom? Musk je sada otkrio da se umalo nije dogodila, evo zašto
Ukrajina tvrdi da je u tajnoj operaciji sabotaže iz srpnja uništila ruski Orešnik - u Rusiji
Vrlo velika tvrdnja
Ukrajina tvrdi da je u tajnoj operaciji sabotaže iz srpnja uništila ruski Orešnik - u Rusiji
Porsche patentirao patent koji bi mogao redefinirati vožnju kroz tunele
To bi bilo kul
Porsche patentirao patent koji bi mogao redefinirati vožnju kroz tunele
Drevni Zemljin zrak star 6 milijuna godina pronađen u antarktičkom ledu
Nevjerojatno otkriće
Drevni Zemljin zrak star 6 milijuna godina pronađen u antarktičkom ledu
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Iskoristili nanotehnologiju
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Kako društvene mreže kvare umjetnu inteligenciju? "Ako AI modelu date smeće, on će proizvesti smeće"
Znanstvenici upozoravaju
Kako društvene mreže kvare umjetnu inteligenciju? "Ako AI modelu date smeće, on će proizvesti smeće"
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Iskoristili nanotehnologiju
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Nije sve samo u algoritmu
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Jedan potez, svi fragmenti
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Eksperiment kanadskih znanstvenika
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
Pronađeno rješenje
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Vjerujete li im?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Nove loše vijesti za vozače: Godišnja cestarina mogla bi poskupjeti do 60 posto
"Nenormalno su otišli gore"
Novi troškovni udar na vozače, prvi put u deset godina: Ovo će poskupjeti čak 60 posto!
Vojni rok služit će i dijaspora! "Ako plate kaznu i više se ne odazovu prvo će poslati policiju. A onda..."
Tko je vojni obveznik?
Uzbuna u dijaspori zbog vojnog roka! "Ako plate kaznu i više se ne odazovu - prvo će poslati policiju po njih. A onda..."
Osječka policija isključila BMW iz prometa zbog tehničke neispravnosti
OZBILJNI NEDOSTACI
FOTO Policija na obilaznici zaustavila vozača BMW-a: Pogledajte zašto su mu oduzeli tablice
show
Životna priča Cass Elliot
razbijala stereotipove
Otišla je prerano, a priča o sendviču zasjenila je njezin nevjerojatan talent
Enisa Bešlagića probudio protupožarni alarm
zanimljivo buđenje
Enis Bešlagić evakuiran iz sobe usred zore: "Ako ovo bude neka zezancija..."
Grobovi poznatih na Mirogoju puni su cvijeća i svijeća
pogledajte galeriju
Grob Dražena Petrovića i drugih velikana na Mirogoju preplavljeni su svijećama i cvijećem
zdravlje
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Izazivaju upalu
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Upala porebrice: Simptomi koje ne smijete ignorirati
Piše liječnik
Upala porebrice: Simptomi koje ne smijete ignorirati
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Pronašao ogromnu zvijer sakrivenu na dnu Amazone i snimio njezinu pravu veličinu!
Wow!
Pronašao ogromnu zvijer sakrivenu na dnu Amazone i snimio njezinu pravu veličinu!
Nova turistička atrakcija u Vodicama! Pogledajte tko se šeće rivom
Novi posjetitelj
Nova turistička atrakcija u Vodicama! Pogledajte tko se šeće rivom
Pronađete li guštere na slici, ne trebate okulista jer vam je vid savršen! Pokušajte ih spaziti
Jeste li ih spazili?
Pronađete li guštere na slici, ne trebate okulista jer vam je vid savršen! Pokušajte ih spaziti
tech
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Iskoristili nanotehnologiju
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Nije sve samo u algoritmu
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Eksperiment kanadskih znanstvenika
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
sport
Joško Jeličić: "Mora manje mlatarati rukama, a mogao bi se i ošišati. Pogotovo desnu stranu..."
Oštra poruka
Joško Jeličić: "Mora manje mlatarati rukama, a mogao bi se i ošišati"
Torcida podignula poruku za vukovarskog heroja, a onda je krenulo skandiranje koje će izazvati rasprave
Reakcije su podijeljene
VIDEO Torcida podignula poruku za Nicoliera, a onda je krenulo skandiranje koje će izazvati rasprave
Luka Modrić oduševio igrom na utakmici Milan - Roma 1:0
Zanimljiv komentar
Navijač gledao Luku Modrića u derbiju pa ostao u šoku: "Ovo boli..."
tv
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Laura Samardžija
MAGIJA!
Je li ovo prava Elsa došla u Supertalent?! Što vi mislite o Laurinom nastupu?
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Damir Dolić
KAKAV GLAS!
Raspjevani drvosječa raspametio svojim glasom! Pod hitno treba zakazati neki koncert!
U dobru i zlu: Oprostila se od svojih kolega emotivnom objavom koja je rastužila mnoge!
U DOBRU I ZLU
Oprostila se od svojih kolega emotivnom objavom koja je rastužila mnoge!
putovanja
Mesne okruglice u kremastom umaku recept
Nećete im moći odoljeti
Imamo recept za najbolje mesne okruglice, a poslužuju se u divnom kremastom umaku
Piletina au poivre recept
Ma, divota!
Ovako dobra pileća prsa već dugo nismo jeli, a rade se u jednoj tavi za svega pola sata
Kako savršeno ispeći pile? Trikovi koji daju novu dimenziju nedjeljnom ručku
Škola kuhanja
Kako savršeno ispeći pile? Trikovi Marija Mihelja za najsočniji ručak
novac
Nikolina stvara domaće proizvode u srcu Like: "Najveći izazov je rast cijena sirovine, no sve je lakše uz podršku obitelji"
Cjeloviti proizvodi
Nikolina stvara domaće proizvode u srcu Like: "Najveći izazov je rast cijena sirovine, no sve je lakše uz podršku obitelji"
Otvara se najveći muzej na svijetu, vrijedan više od tri milijarde dolara
Ostavlja bez daha
Otvara se najveći muzej na svijetu, vrijedan više od tri milijarde dolara
Galenika preuzima slovensku tvrtku kojoj je Hrvatska važno tržište
Regionalne akvizicije
Galenika preuzima slovensku tvrtku kojoj je Hrvatska važno tržište
lifestyle
Aishwarya Rai, najljepša misica svih vremena
NAJBOLJA OD NAJBOLJIH
Kažu da je ova nezaboravna Indijka najljepša misica svih vremena
15 tužnih filmova
EMOCIJE NA NAJJAČE
Vrijedni svake suze: 15 filmova zbog kojih ćete isplakati dušu
Ulična moda: Zagrebačko izdanje u haljini s čipkom
TOP JE
Kako ljetne komade nositi u jesen? Evo ovako kako je to napravila ljepotica sa zagrebačke špice
sve
Životna priča Cass Elliot
razbijala stereotipove
Otišla je prerano, a priča o sendviču zasjenila je njezin nevjerojatan talent
Joško Jeličić: "Mora manje mlatarati rukama, a mogao bi se i ošišati. Pogotovo desnu stranu..."
Oštra poruka
Joško Jeličić: "Mora manje mlatarati rukama, a mogao bi se i ošišati"
Torcida podignula poruku za vukovarskog heroja, a onda je krenulo skandiranje koje će izazvati rasprave
Reakcije su podijeljene
VIDEO Torcida podignula poruku za Nicoliera, a onda je krenulo skandiranje koje će izazvati rasprave
 

Nastavi čitati

Business
Sam Altman, CEO OpenAI-a
Novi bilijunaš na tržištu

Priprema se jedan od najvećih IPO-a: Ova bi kompanija mogla vrijediti čak bilijun dolara!

piše Hrvoje Jurman
Business
Satya Nadella, CEO Microsofta
Rizik koji se isplatio

Bill Gates ga je upozorio da će “spaliti milijardu dolara”, no to se na kraju pokazalo kao genijalna Microsoftova investicija

piše Hrvoje Jurman
Business
Jensen Huang s matičnom pločom računala u rukama
Kakve cifre

Tržišna vrijednost Nvidije premašila 5 bilijuna dolara, a najavili su i veliko ulaganje u Nokiju

piše Hina/HJ
Business
Startaj Hrvatska 2.11.
Startaj Hrvatska 2025.

Stiže priča o "Mistu": "Kreirao sam osvježenje za vrijeme koje tek dolazi"

piše Zimo
Business
Future Tense Kopenhagen
U Kopenhagenu

Future Tense po prvi put izvan Hrvatske

piše Martina Čizmić
Business
Ivan Pleše
SoMo Borac

Predstavljen prvi hrvatski digitalni landscape

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima