Tvrtka je, međutim, pojasnila da će oglasi za zakon ili protiv vladinih politika o cjepivima, uključujući i cjepivo protiv covida-19, i dalje biti dozvoljeno.
Prema pravilima te tvrtke, oglasi s netočnim informacijama o cjepivu su zabranjeni, no oglasi u kojima se izražava protivljenje cjepivima su bili dozvoljeni ukoliko ne sadrže lažne tvrdnje.
Ovo ljeto je dužnosnik Facebooka za javnu politiku Jason Hirsch kazao da tvrtka vjeruje da korisnici smiju izražavati svoje osobno mišljenje te da bi agresivnija cenzura mogla ljude koji su prema cjepivu "podozrivi" na kraju gurnuti u tabor onih koji se izrazito protive cijepljenju.
Facebook s novom politikom kuće počinje sljedeći tjedan. Ta je tvrtka pod golemim pritiskom političara i zdravstvenih vlasti da, u trenutku kada se razvija više cjepiva protiv covida-19, zabrani svaki sadržaj u kojem se izražava protivljenje cijepljenju.
U intervjuu za Guardian sredinom rujna izvršni direktor Mark Zuckerberg izričito je kazao da neće ukloniti objave protivnika cijepljenju unatoč tome što se vodeći svjetski stručnjaci za virologiju nadaju da će cjepivo za COVID-19 biti dostupno građanima do kraja ove ili početkom sljedeće godine.
Ako netko u svojoj objavi tvrdi da je neko cjepivo štetno i da su zabrinuti zbog toga, iz moje perspektive jako je teško reći da se to ne smije izraziti. Naši sustavi ne funkcioniraju na taj način, zaključio je tada Zuckerberg.