IFA Berlin se vraća: Od 2. do 6. rujna Berlin će ponovno biti centar tehnološkog svijeta

IFA Berlin se vraća i već sad obećaje zanimljivu jesen.

Martina Čizmić | 07.04.2022. / 16:59 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon dvije pandemijske godine, u kojima je sajam IFA Berlin morao ograničiti broj posjetitelja, ove se godine vraća u punom obliku. Tijekom pet dana, od 2. do 6. rujna 2022., u Berlinu će se okupiti vodeći svjetski proizvođači potrošačke elektronike, kućanskih aparata, informacijske tehnologije i telekomunikacija.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka

Konačno je došlo vrijeme da se 'pokrenemo' i ponovno organiziramo sajam u punoj veličini u gradu koji nije samo prijestolnica najvećeg europskog potrošačkog tržišta, već se razvio i kao europsko medijsko središte, rekao je Jens Heithecker, izvršni direktor IFA-e, izvršni potpredsjednik Messe Berlin Group. 

IFA (Foto: AFP) Prvi znakovi povratka u normalu: IFA se vraća u starom izdanju - uz pregršt izlagača i posjetitelja

Na temelju trenutnih procjena i predviđanja globalne situacije, IFA 2022 ima potencijal da bude prvi istinski globalni sajam za CE industriju od početka pandemije, nudeći industriji, maloprodaji i medijima izuzetno visoku vidljivost i relevantnost, uvjeren je Martin Ecknig, izvršni direktor Messe Berlin. Industrija ima snažnu želju vratiti se susretima uživo, a mi smo predani tome da to ostvarimo u Berlinu ovog rujna na siguran i uspješan način.

Uz sam sajam IFA Berlin, održat će se i brojna popratna događanja. Među najzanimljivijima je sigurno "ShowStoppers". Ovo službeno medijsko događanje medijima će predstaviti ekskluzivne tržišne inovacije, startupove koji tek traže svoje mjesto na tržištu, ali i koncepte koje tek možemo vidjeti u budućnosti. 

 

Vezane vijesti