Razvoj neke aplikacije nije ni jednostavan ni brz. Jer kad je aplikacija napravljena i spremna za korištenje, treba nekako pronaći put do korisnika. Do prije godinu dana, developeri su imali dvije opcije - napraviti aplikaciju koja je kompatibilna s iOS ili Android pametnim telefonima.
No, nakon što je SAD stavio Huawei na "crnu listu" i ograničio im poslovanje s američkim kompanijama, iz ove su kineske tvrtke odlučili pokrenuti vlastitu trgovinu aplikacijama. Za developere je to značilo da svoje apliakcije sad mogu nuditi (ali i moraju prilagoditi) u još jednoj trgovini.
Međutim, dok developeri negoduju jer dio zarade od prodaje apliakcija odlazi Googleu odnosno Appleu, u Huaweiju su odlučili developere privući na drugi način. Organizirali su Huawei AppsUp, natjecanje na kojem žele okupiti najbolje programere iz cijelog svijeta te im pružiti platformu kojom će pokazati svoja znanja, ali i podijeliti nešto novaca.
U natjecanju AppsUp sudionici će svoje vještine testirati na globalnoj razini, koristeći cjelokupan paket alata i resursa koji su dostupni putem Huawei Mobile Services (HMS) i HMS Core-a za stvaranje i razvoj inovativnih aplikacija koje omogućuju korisnicima lakšu navigaciju u svakodnevnom životu. Pet regionalnih događaja održat će se u Kini, azijsko-pacifičkoj regiji, Latinskoj Americi, Europi, Bliskom Istoku i Africi, a posljednji će se događaj uživo prenositi online u rujnu.
Rad sa zajednicom developera u Huaweiju nam je izrazito važan, a posebno smo ponosni na rast koji je AppGallery ostvario, kako globalno, tako i lokalno. Kako bismo dodatno potaknuli talentirane developere da razvijaju svoje ideje, pokrenuli smo Huawei AppsUp natjecanje na kojem im se otvara prilika za globalni uspjeh. Drago nam je da u AppGallery iz dana u dan pristižu nove aplikacije, pogotovo one lokalne, a valja istaknuti da smo hrvatskim korisnicima osigurali pristup mobilnim aplikacijama pet najvećih banaka - Zagrebačke, PBZ-a, RBA, Erstea i OTP-a, a tu su i aplikacije Keks Pay i Telekom banking, istaknuo je Norman Mueller, direktor marketinga za Hrvatsku i Sloveniju.
Ukupni nagradni fond natječaja iznosi milijun dolara, a osim novčanih nagrada, finalisti će također promovirati svoju aplikaciju na Huawei AppGalleryju te ju tako učiniti dostupnom stotinama milijuna korisnika uređaja iz više od 170 zemalja. Aplikacije razvijene za natjecanje trebale bi za cilj imati osnaživanje pametnijeg i poboljšanog digitalnog načina života za korisnike Huawei uređaja.
Natjecanje je otvoreno svima, a dvadeset najboljih aplikacija iz svih regija bit će dostupno za javno glasanje putem web stranice natjecanja te u Huawei AppGalleryju. Najpopularnije aplikacije dobit će dodatne bodove za sudjelovanje u finalnom događaju koji će se održati u listopadu 2020.