Ako ste ikad bili u blizini električnog automobila, prvo što ste mogli primijetiti je da gotovo i nema zvuka. Zapravo, električni automobili na samom su početku bili toliko tihi, da su regulatori odredili da im se tvornički mora ugraditi nekakav zvuk, kako bi pješaci i slijepe osobe ipak bili svjesni da je vozilo pored njih. Jedini zvuk koji se zapravo čuje je kontakt guma s cestom. 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Upravo zato nevjerojatno zvuči informacija koju je objavio Mate Rimac na svom Facebooku. On je objavio presliku zahtjeva koji je dobio od Državnog inspektorata, Sanitarne inspektice, a u kojem ga se traži da se očituje, jer je netko prijavio Rimac automobile zbog - buke. 

Slika nije dostupna Mate Rimac objavio: Nakon pet godina u Hrvatskoj službeno registrirana prva Nevera

Točnije, kako se navodi u zahtjevu, pritužba se odnosi na poligon Mičevec na kojem se testiraju automobili. Navodi se i kako se na tom poligonu provode aktivnosti koje "podrazumijevaju utrke te vježbe i testiranja sportskih automobila koje prati nesnosna buka i cviljenje guma".

Rimac je u svom stilu prokomentirao zahtjev riječima "električni automobili koji uzrokuju nesnosnu buku?".

Bit će zanimljvo kada krenemo voziti prototipove budućih Bugattia na stazama (i cestama) u Hrvatskoj, dodao je Rimac.

Da bi cijela stvar bila još smiješnija, u Sanitarnoj inspekciji napravili su pogrešku, pa su u prvoj rečenici zahtjeva naveli kako je "Sanirana inspekcija" zaprimila predstavku građana. 

 

 U komentarima se mogla iščitati uglavno podrška Rimcu, ali i nekoliko sličnih iskustava osoba koje su organizirale različita događanja na tom poligonu.

Podsjetimo, radi se o poligonu koji je izgrađen kao poligon za sigurnu vožnju, a na kojem su vozači mogli naučiti kako reagirati u neočekivanim situacijama i u neočekivanim uvjetima na cesti - kao što su jaka kiša i mokar kolnik, izlijetanje predmeta ili osoba ispred automobila ili pak trenirati brzu i sigurnu vožnju. 

Slika nije dostupna Završena prva serijska Rimac Nevera: Za svaki primjerak potrebno je pet tjedana, a godišnje se planira napraviti 50 komada

Iako se poligon nalazi uz zagrebačku obilaznicu kojom dnevno prolaze tisuće automobila, očito je nekima zasmetalo cviljenje guma.