Osim same tehnologije, jedan od najvećih problema automobila bez vozača, odnosno vozila kojima upravljaju računala jest tko će biti kriv za prometne nesreće i tko će snositi odgovornost za ljudske živote i materijalnu štetu nastalu zbog pogreške vozila kojim je upravljalo računalo. Koliko računalo koje upravlja automobilom može biti opasno vidljivo je na primjeru Teslinog autopilota – iako možemo pročitati brojne pohvale za ovaj softver koji upravlja njihovim automobilima, jedan je korisnik na YouTubeu objavio video u kojem je pustio autopilotu da upravlja vozilom, a automobil je počeo prelaziti u drugu traku iz koje je dolazio automobil. Da nije bilo brze reakcije vozača, gotovo sigurno bi došlo do sudara, a upravo zbog ovakvih situacija iz Tesle su upozorili korisnike kako ruke vozača uvijek moraju biti na volanu jer je riječ o testnom softveru.
No, nakon situacije u kojoj se našao Googleov automobil, mogli bi postaviti još jedno pitanje – tko će biti kriv ako se u budućnosti automobil kojim upravlja računalo ne zaustavi na znak policije (trenutno ovakva vozila moraju imati i manualne kontrole kako bi vozač u svakom trenutku mogao preuzeti kontrolu nad vozilom). Naime, na internetu se pojavila fotografija na kojoj je policajac na motoru zaustavio Googleov testni automobil zato što je vozio presporo.
Brzina prototipova ovih automobila ograničena je samo na 40 km/h, što je, kao i neobičan izgled ovog vozila, privuklo pažnju policajca koji ga je zaustavio i upozorio. Ovu su situaciju spomenuli i na službenom blogu policije iz Mountain Viewa na kojem su napisali su kako je automobil zaustavljen zbog spore vožnje, no s obzirom da Googleovi automobili imaju dozvolu prometovanja u zonama u kojima je ograničenje brzine do 56 km/h, nije bilo potrebe za kaznom. Inače, komentirajući ovu fotografiju, iz Googlea su se pohvalili kako su njihovi automobili do sada odvozili oko 1,2 milijuna milja i nikada nisu bili kažnjeni.