Prošlo je pet godina: Zuckerberg je dokazao svoju genijalnost

Zuckerberg je šokirao tržište kada je dao milijardu dolara za Instagram, no sada je jasno kako je ovaj potez šefa Facebooka bio genijalan.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 10.04.2017. / 09:03 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prije pet godina Instagram je imao trideset milijuna korisnika, mogao se koristiti samo na iPhoneu, a do tada nije zaradio niti centa – zbog toga je informacija kako je Facebook preuzeo ovu kompaniju za čak milijardu dolara šokirala Silicijsku dolinu. Iako se danas, nakon kupovine Oculusa za dvije milijarde dolara i WhatsAppa za čak 19 milijardi dolara, milijarda za Instagram ne čini tako velika, u to vrijeme većina analitičara složila se kako je riječ o prevelikom iznosu.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

No, sada je jasno kako je riječ o fantastičnoj akviziciji s kojom je Mark Zuckerberg dokazao svoju genijalnost, komentirali su na Recodeu i dodali kako je broj korisnika ove mreže premašio 600 milijuna te je sve popularnija među oglašivačima.

Uložena milijarda višestruko će se vratiti Zuckerbergu, a jedan od bivših direktora Facebooka Mike Hoefflinger kaže kako taj potez za Facebook ima puno veću vrijednost od novčane – s ovom akvizicijom šef Facebooka dokazao kako u isto vrijeme mogu razvijati više različitih proizvoda, ali je poslao poruku svim inženjerima i investitorima kako je upravo Facebook najbolja kompanija u kojoj se u Silicijskoj dolini može ostvariti rast.

Hoefflinger je dodao kako je 'neprocjenjiva vrijednost' priče oko Instagrama i činjenica što je Zuckerberg pokazao kako može svoju viziju rasta pretvoriti u stvarnost bez pretjeranog petljanja u poslovanje te kompanije i time svima poručio da, 'ako žele igrati s velikim igračima, neka dođu u Facebook'. Tako su udareni temelji za najvažniju stvar koja je Zuckerbergu potrebna za dugoročni rast Facebooka – najbolji ljudi na svijetu s najboljim proizvodima žele biti dio ove kompanije.
 

Vezane vijesti