Toliko se stvari dogodilo u posljednjih godinu dana, da nas zaista malo toga više može iznenaditi. Tako nas u budućnosti prilikom razgledavanja salona za automobile ne bi trebalo iznenaditi ako nas u obilazak povede - robot. Kako bi to moglo izgledati pokazali su iz Hyundaija. Južnokorejska kompanija predstavila je robota nazvanog DAL-e kojeg će zaposliti u velikom prodajno-izložbenom salonu u Seulu.
Naš je cilj uključiti robota DAL-e u zabavnu komunikaciju s klijentima te im pružiti vrijedne usluge, komentirao je uvođenje robota u salon Dong Jin Hyun iz Robotics Laba u Hyundaiju. Dodao je kako komunikacija s robotima omogućuje beskontaktno okruženje, odnosno ne dolazi do kontakata prodajnih predstavnika s posjetiteljima, što je važno u vrijeme koronavirusa, no nije teško pretpostaviti da bi se roboti mogli zadržati u salonima i jednom kada ova situacija završi.
DAL-e malo je veći od metar i ima 80-ak kilograma, a dolazi s ugrađenim kamerama koje podržavaju tehnologiju prepoznavanja lica. Simpatični robot ima dvije ruke te ekran s animiranim očima, a s ugrađenim kotačima može se kretati u svim smjerovima. Kada posjetitelji uđu u salon, robot se uputi prema njima i pozdravi ih. Naravno, Hyundaijevi inženjeri koristili su napredne tehnologije i umjetnu inteligenciju za njegov razvoj kako bi mogao razgovarati s posjetiteljima.
DAL-e ima spremne odgovore na sva pitanja o automobilima i uslugama koje nudi Hyundai te će posjetiteljima pokazati izložbene primjerke ili ih odvesti do vozila koje ih zanima. Ako posjetitelji žele saznati nešto više o pojedinim modelima, DAL-e može pokrenuti videozapis na velikom ekranu unutar salona. Pored svega što može, robot će, naravno, upozoriti posjetitelje koji ne nose masku da je obvezno stave preko usta i nosa.
Izvor: Hyundai