Iako su automobili bez vozača već odvozili stotine tisuća kilometara te Googleovci tvrde kako su računala bolji i sigurniji vozači u odnosu na ljude, proći će još dugo vremena dok oni postanu svakodnevica na cestama. Do tada brojni će automobili biti opremljeni naprednom tehnologijom koja će ljudima omogućiti udobniju i puno sigurniju vožnju, a već neki današnji automobili dolaze s tehnologijama poput 'cruise controla' i zadržavanja automobila unutar trake, dok neki imaju automatski sustav za kočenje koji može zaustaviti automobil u slučaju opasnosti. Tehnologija automatskog sustava kočenja u hitnim slučajevima (AEB) oslanja se na senzore koji se nalaze s prednje strane automobila i koja, u slučaju potencijalnog sudara s drugim automobilima, objektima i pješacima, a kada vozač ne pritisne kočnicu, usporava ili zaustavlja automobil kako bi se izbjegao sudar.
tri vijesti o kojima se priča


Upravo bi ova tehnologija trebala postati standardna opcija za sve automobile koji će krajem 2022. voziti američkim cestama – takav su dogovor ovog tjedna postigli organizacija za sigurnost prometa (NHTSA) i dvadeset proizvođača automobila koji predstavljaju oko 99 posto američkog tržišta automobila. Treba napomenuti da nije riječ o zakonu, već o dogovoru, no s obzirom na napredak tehnologije i činjenicu da će sve kompanije u budućnosti veliki naglasak stavljati na sigurnost, gotovo je sigurno da će tada skoro svi automobili imati ovu opciju. Nadamo se kako će sve veći broj automobila s ovakvom tehnologijom koja bi trebala povećati sigurnost, smanjiti broj prometnih nesreća te ozlijeđenih i poginulih u prometu, u budućnosti voziti i europskim (hrvatskim) prometnicama.
Na nekim internetskim stranicama korisnici su komentirali kako bi, s obzirom na broj ljudi koji u vožnji više pažnje obraćaju na mobitele nego na cestu ispred sebe, ova tehnologija već danas dobro došla, dok neki drugi smatraju kako će se zbog tehnologije ljudi previše opustiti u vožnji jer će vjerovati da će njihove greške ispraviti računala.
Izvor: Tech Radar